Zoolog jest bardzo rzadkim wariantem Naukowca w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Tak jak większość wariantów, Zoologa odblokowuje się poprzez znalezienie pięciu elementów postaci z pakietów w sklepie z naklejkami. Podobnie, jak w wypadku broni Chemika, jego broń zadaje obrażenia tylko na bliskim dystansie, jednak w przeciwieństwie do niej, jest ona automatyczna (gracz może przytrzymywać przycisk odpowiedzialny za atak w celu ciągłego strzelania). To czyni tą postać zastępstwem dla Dr. Chestera z pierwszej części, którego broń cechowała się tym samym.

Opis w Albumie z naklejkami

Zoolog i oceanolog byli w dzieciństwie zaciekłymi rywalami. Po wyrzuceniu z Akademii Oceanologii i Paluszków Rybnych im. Zombossa Zoolog zajął się kontrolą umysłu. Teraz jest gotowy, by pokazać roślinom i całej Zomburbii... Właściwie, to jeszcze nie wiadomo, co zamierza pokazać.

Opis w grze

W pełni automatyczny styl zoologa sprawia, że jest niezwykle groźny z bliskiej odległości.

Wygląd

Zoolog posiada z sobą kilka zwierząt: misia koala na noszonym przez niego plecaku, węża na nodze, surykatkę we włosach i jeżozwierza, którego używa jako broń. Niektóre z nich mają na głowach hełmy do kontroli umysłu, co nawiązuje do jego opisu. Na głowie jego samego znajduje się urządzenie, które prawdopodobnie służy do kontrolowania umysłów.

Strategie

Grając jako Zoolog

Zoolog jest bardzo niebezpieczną postacią w walce na bliskim zasięgu, ponieważ może on szybko zadać dużą ilość obrażeń roślinom, przez co może je pokonywać z łatwością. By dobrze z niego korzystać, powinno się zbliżać do wrogów niezauważenie i atakować z zaskoczenia. Warto jednak pamiętać, że tak samo jak Chemik, nie ma on możliwości atakowania na dystans, co sprawia, że jest wrażliwy na ataki dystansowe. Gdy gracz jest atakowany, powinien się wycofywać, a następnie wyleczyć. Można też spróbować zbliżyć się do wroga, by móc go atakować, lecz jest to ryzykowne.

Grając przeciwko Zoologowi

Utrzymywanie bezpiecznego dystansu od Zoologa jest bardzo ważne, gdyż jest on poważnym zagrożeniem z bliska. Nie może on jednak walczyć na dystans, dzięki czemu można bezpiecznie atakować go na dalekim dystansie, ponieważ jest on nieszkodliwy dla gracza. Jeśli jednak ten zbliży się zbyt bardzo, gracz może wciąż uratować się niektórymi zdolnościami, więc warto posiadać odpowiednią w gotowości.

Galeria

Zoolog Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zoolog.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Zoolog

Ciekawostki

  • Zoolog przeładowuje głaszcząc jeżozwierza.
  • Jest to jeden z trzech Naukowców, którzy noszą oboje butów. Pozostali to Doktor Toksyk i Paleontolog.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.