Zookeeper jest kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly, kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrana dowolna karta typu Pet kiedy ten zombie będzie na polu bitwy, daje wszystkim postaciom tego typu +1Siławpvzh.

Historia wersji

1.24.6

  • Zmiana podziału: z Pet Zombie do Pet Professional Zombie.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet Professional Zombie
  • Ability: When you play another Pet, all Pets get +1Siławpvzh.
  • Rarity: Basic - Common

Snaaaaake!

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Profesjonalny Zombie
  • Umiejętność: Gdy zagrasz innym Zwierzakiem, wszystkie Zwierzaki dostają +1Siławpvzh.
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Wąąąąąż!

Strategie

Z

Karta ta powinna być używana tylko, gdy gracz może wraz z tą postacią zagrać innego zwierzaka. Warto wykorzystywać tego zombie razem z tanimi postaciami, ponieważ jest to skuteczniejszy sposób na zwiększenie siły wszystkich zwierzaków. Umiejętność specjalna Zookeepera jest aktywowana także po zagraniu sztuczką powiązaną ze zwierzakami, więc daje to więcej możliwości. Jest to przydatna opcja grając jako The Smash, ponieważ ma dostęp do sztuczki Camel Crossing, która jest zaliczana do zwierzaków i zwiększa zdrowie zombie, co nie tylko uruchamia umiejętność tej postaci, ale także zwiększa jej szanse na przetrwanie.

Przeciw

Zookeeper powinien zostać pokonany jak najszybciej, ponieważ może poważnie utrudnić grę gdy przeciwnik będzie grał dużą ilością zwierzaków. Najlepiej pozbyć się go w fazie gry roślin, ponieważ przeciwnik może użyć sztuczki związanej ze zwierzakami przed fazą walki. Należy także uważać na to, że przeciwnik może zwiększyć jego statystyki.

Galeria

ZookeeperH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zookeeper.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

ZookeeperH

Ciekawostki

  • Posiada najkrótszy opis ze wszystkich kart.