Zombot 1000 jest legendarną kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 9PvZH Mózg i posiada 9Siławpvzh/9Hpwpvzh. Po zagraniu niszczy wszystkie rośliny znajdujące się na polu bitwy.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Gargantuar Science Zombie
  • Ability: When played: Destroy all Plants.
  • Rarity: Premium - Legendary

The first 999 Zombots are now considered classics.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Naukowy Gargantuar Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Niszczy wszystkie rośliny.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Pierwszych 999 Zombotów można już uznać za klasykę.

Strategie

Z

Zombot 1000 może zmienić przebieg bitwy dzięki czemu bohater zombie może łatwo wygrać grę. Najlepiej zagrać nim gdy przeciwnik posiada dużo roślin na polu bitwy by z jak największą skutecznością wykorzystać jego umiejętność. Nie jest jednak pewnym sposobem na wygraną jeśli nie będzie wspierany przez inne karty. Aby przeciwnik nie był w stanie odpowiedzieć na tę kartę warto wykorzystać go z Teleportem jeśli gracz gra jako Immorticia lub Professor Brainstorm (jeśli otrzyma tą postać za pomocą Eureki). Można też wspomóc go Cursed Gargolithem, dzięki czemu ten będzie zdolny do oczyszczenia pola gry praktycznie co turę, pod warunkiem że przeciwnik nie ma Grave Bustera.

Przeciw

Gdy gra osiągnie odpowiednią turę, gracz powinien działać ostrożnie, ponieważ przeciwnik może go wykorzystać. Gracz może użyć Grapes of Wrath lub inną kartę z silną umiejętnością aktywowaną po zniszczeniu by przeciwnik musiał ostrożniej grać. Sama karta posiada bardzo wysokie statystyki, więc gracz powinien użyć sztuczek takich jak Squash, Shamrocket bądź Lawnmower by nie sprawiał dodatkowych kłopotów. Dobrą opcją jest też zmienienie go w słabszego zombie. Jeśli gracz nie ma jeszcze możliwości usunięcia go, można zablokować go tanimi roślinami, aby bohater gracza nie otrzymał ogromnej ilości obrażeń. Trzeba jednak uważać na umiejętności PvZH FrenzyFrenzy i PvZH StrikethroughStrikethrough, które przeciwnik może mieć dzięki sztuczkom i środowiskom.

Galeria

Zombot 1000H Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zombot 1000.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Zombot 1000H