FANDOM

Zombie Parrot występuje w Plants vs. Zombies 2. Jest to papuga, która pojawia się wraz z Pirate Captain Zombie początkowo siedząc na jego głowie, lecz po chwili odlatuje, by podobnie jak w wypadku Bungee Zombie z pierwszej części zabrać roślinę. Jeśli uda jej się ukraść roślinę lub roślina, którą ma zamiar zabrać zostanie już zniszczona, wróci do kapitana. Może powtarzać zabieranie roślin dopóki ona sama lub kapitan nie zostanie zniszczony.

Opis w Suburban Almanac

Toughness: Solid
Speed: Flighty

Quickly flies from the Captain to carry away a plant.

Special: can fly to plants in other lanes to take them away

He's a third generation aviation revolutionary. He wants to serve his pirate brethren like his father and his grandmother, Salty Anne, before him.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Solidna
Szybkość: Lotna

Szybko odlatuje od Kapitana by zabrać roślinę.

Umiejętność specjalna: może lecieć do roślin na innych liniach by je zabrać

Jest trzecim pokoleniem rewolucjonistów lotnictwa. Chce służyć swoim braciom piratom jak jego ojciec i jego babcia Słona Anne przed nim.

Występowanie

Strategie

Do walki z tym przeciwnikiem warto używać silnych roślin. Ze względu na to, że papuga leci do rośliny, dobrym wyborem przeciwko niej jest użycie Blovera. Hurrikale również potrafi ją zdmuchnąć, jednakże można nim chybić ze względu na jego zasięg ograniczony do jednej linii. Skuteczny w walce z nią może okazać się również Kernel-pult, ponieważ masło natychmiastowo jest w stanie zniszczyć ją natychmiastowo, tak samo, jak w wypadku Seagull Zombie. Inną kontrą na papugę jest Shrinking Violet, która jest w stanie pozbyć się jej. Zmniejszenie Pirate Captain Zombie, gdy papuga znajduje się na jego głowie również ją niszczy. Można też starać się zniszczyć kapitana, ponieważ to ją zniszczy lub uniemożliwi jej kontynuowanie zabierania roślin.

Galeria

Zombie Parrot2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zombie Parrot.
Zombie Parrot2

Ciekawostki

  • Tak samo jak w wypadku kurczaków i ptaka dodo, po zniszczeniu papugi pojawiają się pióra.
  • Zombie Parrot i Seagull Zombie (tylko w poziomach Cannons Away) są jedynymi zombie, którzy mogą zmieniać linię.
  • Zniszczenie Pirate Captain Zombie zanim jego papuga zdoła po raz pierwszy odlecieć da graczowi osiągnięcie Mutiny.

Zobacz też