FANDOM

Zombie Middle Manager to karta zombie w Plants vs. Zombies Heroes z klasy PvZH Hearty IconHearty, która kosztuje 1PvZH Mózg i posiada 1Siławpvzh/2Hpwpvzh. Otrzymuje +1Siławpvzh za każdym razem, gdy inna postać typu Professional otrzyma obrażenia. Dodatkowo, daje do ręki gracza (wyczarowuje) jedną kartę tego typu gdy zostanie zagrany.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Professional Zombie
  • Abilities: This gets +1Siławpvzh when another Professional gets hurt.
    When played: Conjure a Professional.
  • Rarity: Colossal - Uncommon

Like most managers, bringing pain to his employees gives him strength.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Profesjonalny Zombie
  • Umiejętności: Dostaje +1Siławpvzh gdy inny Profesjonalista zostanie zraniony.
    Po zagraniu: Wyczarowuje Profesjonalistę.
  • Rzadkość: Kolosalna - Niepospolita

Jak w wypadku większości menadżerów, zadawanie bólu swoim pracownikom dodaje mu sił.

Strategie

Z

Zombie Middle Manager jest najlepszy w taliach posiadających wiele kart typu Professional, ponieważ można skuteczniej wykorzystać jego umiejętność. Warto grać wszystkimi kartami tego typu na rzędach z roślinami i zwiększać ich zdrowie by wzmacniać tego zombie i przy tym utrzymać ich w grze. On sam również daje okazję na wykorzystanie jego umiejętności poprzez danie graczowi odpowiedniej karty. Może też być wykorzystany do jak najwcześniejszego możliwego wyewoluowania Jurassic Fossilheada, ponieważ gracz będzie mógł posiadać postać z 4Siławpvzh/5Hpwpvzh i umiejętnością PvZH UntrickableUntrickable już w drugiej turze.

Z-Mech może zadać obrażenia swoim zombie z pomocą Barrel of Deadbeards, Fireworks Zombie lub Gas Gianta, dzięki czemu będzie mógł łatwo zwiększyć siłę tego zombie.

Przeciw

Zombie ten nie posiada potężnych statystyk początkowych, ale jego siła może zostać poważnie zwiększona jeśli gracz nie zwraca na niego zbytniej uwagi. Powinien być pokonany szybko, szczególnie dlatego że gracz może wyewoluować na nim Jurassic Fossliheada, który jest ogromnym zagrożeniem dla gracza po ewolucji, zwłaszcza we wczesnym etapie gry.

Galeria

Zombie Middle ManagerH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zombie Middle Manager.

Zombie Middle ManagerH

Ciekawostki

  • Wykorzystuje tekstury i animacje podstawowego Zombie. Jedyna różnica to to, iż Zombie Middle Manager nosi okulary.