FANDOM

Zombie Bobsled Team to przeciwnik z Plants vs. Zombies, który pojawia się w grupach złożonych z czterech postaci. Mogą pojawić się tylko wtedy, kiedy na jakimś rzędzie znajduje się tafla lodu utworzona przez Zomboniego. Początkowo przemieszczają się z dużą prędkością po tafli lodu w bobsleju dopóki nie dotrą do końca tafli lub dopóki bobslej nie zostanie zniszczony. Po tym zaczynają poruszać się normalnie.

Opis w Suburban Almanac

ZOMBIE BOBSLED TEAM

These zombies appear in teams of four.

Toughness: low (each zombie)
Bobsled Toughness: low
Special: only appears on ice

Zombie Bobsled Team worked hard to get where they are. They live together, eat brains together, and train together to become a cohesive zombie unit.

TŁUMACZENIE

ZOMBIE BOBSLED TEAM

Ci zombie pojawiają się w czwórkach.

Wytrzymałość: niska (każdy zombie)
Wytrzymałość Bobsleja: niska
Umiejętność specjalna: pojawia się tylko na lodzie

Zombie Bobsled Team ciężko pracowali by dostać się tam gdzie są. Mieszkają razem, razem jedzą mózgi, oraz razem trenują by stać się spójną jednostką zombie.

Występowanie

By przeciwnik ten się pojawił wymagany jest Zomboni lub tafla lodu.

Strategie

Jeśli gracz jest w stanie sprawnie niszczyć Zombonich i tafle lodu, nie powinien obawiać się tych zombie, ponieważ prawdopodobnie wcale się nie pojawią. Jeśli jednak się nie uda, gracz powinien się przygotować na ich pojawienie się. Można łatwo ich pokonać roślinami obszarowymi. Inną opcją jest użycie rośliny natychmiastowo niszczącej zanim ci opuszczą swój bobslej. Szczególnie użyteczny może okazać się Jalapeno, ponieważ będzie zdolny do zniszczenia całej czwórki zarówno w bobsleju, jak i poza nim, a także pozbycia się tafli lodu.

Galeria

Zombie Bobsled Team1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zombie Bobsled Team.

Zombie Bobsled Team1

Ciekawostki

  • Na bobsleju znajduje się napis "Brains or Bust" oraz obrazek mózgu.
  • Zombie Bobsled Team nie porusza się na ekranie wyboru roślin.
    • Zombie Bobsled Team pojawia się na tym ekranie tylko w minigrze Bobsled Bonanza, więc prawdopodobnie twórcy nie chcieli zmarnować zbyt dużo czasu.
    • Może to być również spowodowane tym, że Zombie Bobsled Team nie posiada animacji stania, kiedy znajduje się w bobsleju.
  • We wcześniejszych wersjach, w ich opisie w Suburban Almanacu była dodatkowo informacja, że śpią razem, jednak została usunięta.
  • Jest to jeden z dwóch zombie, których gracz może nie napotkać w Adventure Mode, drugim jest Backup Dancer.

Zobacz też