Capture the Taco
Zdobądź taco jest jednym z trybów gry Tajemniczego Portalu w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Został on dodany razem z nowymi kostiumami dla Pniaka i Kozy Powietrznej 3000. Ponieważ można grać w niego tylko poprzez portal w ratuszu, jest dostępny przez ograniczony czas. Jest to odpowiednik Taco Bandits z pierwszej części, jednak bardziej zbliżony do klasycznego trybu "Capture the Flag" pojawiającego się w wielu grach.

Rozgrywka polega na tym, by zabrać taco przeciwników i dostarczyć je do odpowiedniego punktu na mapie, jednakże w odróżnieniu do wcześniej wspomnianego Taco Bandits, gdzie tylko zombie przejmują tacos, w tym trybie rośliny również mają taki cel. Oprócz tego, podczas gdy w Taco Bandits zwycięża się poprzez przejęcie trzech tacos, ten tryb zwycięża drużyna, która zdobędzie ich więcej niż przeciwnicy.

W "Zdobądź taco" rozgrywka odbywa się na mniejszej ilości map niż większość trybów gry. Mapy, na których można zagrać w tym trybie to:

Opis

Opis wydarzenia

Zaczynamy "Zdobądź taco" - rośliny i zombie wyrastają jak grzyby po deszczu! Gracze mają za zadanie przechwycić taco należące do przeciwnej drużyny, jednocześnie broniąc swojego.

Opis na ekranie ładowania

Gracze mają za zadanie przechwycić taco należące do przeciwnej drużyny, jednocześnie broniąc swojego taco.

Rozgrywka

Jedna runda tego trybu trwa osiem minut. W tym czasie gracze muszą zdobyć więcej tacos niż przeciwnicy. Aby to zrobić, należy wejść postacią w taco przeciwnika, a następnie donieść je do wskazanego punktu na mapie. Jeśli to się powiedzie, drużyna zdobywa punkt, gracz niosący taco zyskuje dużą ilość punktów doświadczenia, a nowe taco przeciwników pojawia się w jednym z trzech punktów, w którym mogą się znajdować. Trzeba jednakże uważać na okrąg dookoła niego, ponieważ stojąc wewnątrz niego, nie można korzystać ze zdolności (dotyczy to zarówno atakujących, jak i obrońców). Zabranie taco daje graczowi krótkotrwałą premię do prędkości. Gracz posiadający taco nie może jednak korzystać ze zdolności.

Jeśli gracz trzymający taco zostanie pokonany, zostanie ono upuszczone. Gdy to się stanie, sojusznicy mogą zabrać je z miejsca, w którym się znajduje. Przeciwnicy natomiast mogą je zwrócić poprzez wejście w nie postacią a następnie przytrzymanie przycisku interakcji, dzięki czemu będzie ono przeniesione w jeden z trzech punktów, w których może się znajdować.

Jeżeli po upływie ośmiu minut rośliny i zombie posiadają tyle samo punktów, gra przechodzi w tryb nagłej śmierci - drużyna, której jako pierwszej uda się zdobyć następne taco, wygrywa rundę.

Nagrody

Gracze w zwycięskiej drużynie zdobywają po 5 tęczowych gwiazdek, z kolei przegrani dostają po 3.

Galeria

Capture the Taco Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Zdobądź taco.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Capture the Taco