Może chodziło ci o Impa z Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2?

Z-Mech jest bohaterem zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Dowodzi klasami PvZH Hearty IconHearty i PvZH Crazy IconCrazy. Jego główna supermoc pozwala mu zadać 3 punkty obrażeń wybranej roślinie i 1 punkt obrażeń pozostałym roślinom na polu gry.

Statystyki

Once watched giant mecha anime for 12 hours straight.

TŁUMACZENIE

Raz oglądał anime o wielkich mechach przez pełne 12 godzin.

Walki z bossem

Strategie

Klasy Z-Mecha, PvZH Hearty IconHearty, która opiera się na zombie z wysoką ilością zdrowia oraz PvZH Crazy IconCrazy, która polega na zwiększaniu siły postaci i zadawaniu obrażeń, mogą dobrze z sobą współgrać. Silną strategią jest używanie kart z umiejętnościami aktywowanymi po otrzymaniu obrażeń i wspieranie ich Medicami i sztuczkami zwiększającymi zdrowie. Problematyczni mogą być dla niego bohaterowie roślin z klasy Mega growMega-Grow, ponieważ jego sztuczki nie są w stanie zniszczyć kart które otrzymały premie. Przeciwko nim warto mieć w talii dwie użyteczne okazjonalne karty: Stupid Cupida, redukującego siłę wrogiej rośliny do zera na jedną turę, czyniąc ją podatną na Rolling Stone, Weed Spray lub umiejętność Celestial Custodiana, oraz Bonus Track Bucketheada, uniemożliwiającego roślinom wykonywanie Dodatkowych Ataków.

Galeria

Z-MechH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Z-Mech.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Z-MechH

Ciekawostki

  • W komiksie otrzymywanym po odblokowaniu Z-Mecha można zobaczyć rakiety przypominające tą ze sztuczki Rocket Science. On jednakże nie może użyć tej karty w bitwie.
  • W trakcie jego animacji można zobaczyć jak Imp sterujący Z-Mechem wydmuchuje powietrze na jego szybę i ukazuje się wściekła twarz.
    • Na początku była to smutna twarz.
    • W wersji 1.2.11 na szybie ukazywało się słowo "Gene".