FANDOM

Złoty Gnom
Złoty Gnom jest przedmiotem z gry Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Występuje w trudno dostępnych miejscach, pełniąc rolę znajdźki. Możemy go odnaleźć na: Podwórkowym Polu Walki (w liczbie 14 sztuk) i na mapach multiplayer: dla map na Bitwie Drużynowej i siostrzanych trybów po 2, dla map z trybów Ziołowy atak i Ogrody i cmentarze po 6 (co daje w sumie 54 sztuki). Po zebraniu wszystkich gnomów odblokowujemy możliwość przejścia przez drzwi w sekretnym korytarzu gnomów w ściekach. Za drzwiami kryją się trzy skrzynie - zawierające 100 000 monet i 2 przedmioty oznabiające nasze Ogródkowe Pole Walki.

Strategie

Zdobycie wszystkich Złotych Gnomów jest bardzo trudnym i czasochłonnym zadaniem. Nie warto zamartwiać się pojedynczymi jednostkami, tylko od razu starać zebrać się je wszystkie. Ważnym aspektem przy zbieraniu krasnali jest to, by posiadać specjalny korytarz w ściekach - odblokowywany po przyniesieniu pod odpowiednią kratę gnomobomby. Możemy wtedy zobaczyć liczbę zdobytych gnomów.

Warto zacząć od zebrania wszystkich 14 gnomów w hubie. Gdy już to zrobimy, powinniśmy udać się na mapy multiplayer - ale nie w trybach z innymi graczami. Najlepiej jest uruchomić grę solową, bez żadnych roślin i zombie, by nikt nam nie przeszkadzał. Ułatwieniem może być zwiększenie szybkości naszego bohatera przed uruchomieniem gry. Na mapach często pojawiają się przyciski z grzybami - strzelając w nie, odblokowują gnomy. Warto szukać w miejscach oczywistych - a jednak - trudnych do znalezienia.

Tryby Bitwy o Teren dotyczą tej samej zasady, co te z Bitwy Drużynowej. Na mapy Ziołowego Ataku wybieramy rośliny, a na Ogrody i cmentarze zombie. Gnomy trafiają się niemal co każdą falę. Należy pamiętać jednak, że czas ciągle upływa.

Jeśli samotne szukanie nie jest na nasze nerwy, warto zerknąć do serwisu YouTube lub do sekcji grafik.

Galeria

Złoty Gnom Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Złoty Gnom.
Złoty Gnom

Solucje

Plants Vs Zombies Garden Warfare 2 All 54 Golden Gnome Locations

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy w historii serii Plants vs. Zombies ukryty przedmiot do zbierania.
  • Nie ma żadnego logicznego wyjaśnienia, czemu gnomy zostały wszędzie poukrywane. Jest to jednak niewątpliwie związane z Nieskończonością.