Yeti Lunchbox to niepospolita sztuczka dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 1PvZH Mózg i pozwala zwiększyć statystyki wybranego zombie na polu gry o 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.

Historia wersji

1.14.13

  • Zmiana rzadkości - z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

1.24.6

  • Zmiana podziału - z Gourmet Trick do Gourmet Pet Trick.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Gourmet Pet Trick
  • Ability: A Zombie gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Premium - Uncommon

What's inside? A peanut butter and brains sandwich... with the crusts cut off.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Jedzeniowa Zwierzęca Sztuczka
  • Umiejętność: +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Co jest w środku? Kanapka z masłem orzechowym i mózgami... i odkrojonymi skórkami.

Strategie

Z

Yeti Lunchbox pozwala graczowi na lekkie wzmocnienie jednego ze swoich zombie. Można korzystać z tej karty, by pozwolić zombie zniszczyć roślinę, której normalnie by nie zniszczył, pozwolić mu przetrwać dłużej lub po to, by mógł zadać dodatkowy punkt obrażeń wrogiemu bohaterowi. Grając jako The Smash nie warto dodawać tej karty do talii ze względu na istnienie w grze Healthy Treat, karty, która zwiększa statystyki bardziej za ten sam koszt. Można jednak rozważyć dodanie jej w talii opierającej się na Zwierzakach, ze względu na jej przynależność i niski koszt.

Przeciw

Yeti Lunchbox nie jest mocną kartą, jednak może pomóc przeciwnikowi w odpowiednich warunkach. Należy pamiętać, że może ona uratować zombie przeciwnika lub dobić roślinę bądź bohatera gracza gdyby w normalnych okolicznościach pozostał im 1 punkt zdrowia, a w połączeniu z Zookeeperem lub Cat Lady pomóc zadać nawet więcej obrażeń. Warto więc starać się usunąć wcześniej wspomniane postacie, by nie skorzystały ze swoich umiejętności gdy ta sztuczka zostanie zagrana. W wypadku samej sztuczki można użyć odpowiedniej karty utrudniającej zagranie sztuczkami lub karzącymi je, aby przeciwnik zastanowił się bardziej nad użyciem jej.

Galeria

Yeti LunchboxH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Yeti Lunchbox.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Yeti LunchboxH