Wystrzałowy unik
Wystrzałowy unik jest pierwszą zdolnością Gwiazdy Kina Akcji w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala mu ona na odskoczenie w wybranym przez gracza kierunku i pozostawienie za nim dynamitu, który po chwili wybucha, zadając do 70 punktów obrażeń roślinom w polu rażenia. Odnowienie tej zdolności zajmuje 9 sekund.

Opis

Zrób unik w dowolnym kierunku, zostawiając za sobą ładunek wybuchowy.

Strategie

Grając jako Gwiazda Kina Akcji

Wystrzałowy unik najlepiej sprawdza się jako mechanizm ucieczki, ponieważ pozwala na uniknięcie ataków wroga, przy tym zapewniając szansę na zadanie mu obrażeń, jeśli ten znajdzie się zbyt blisko dynamitu. Może posłużyć do zniechęcenia przeciwnika do pościgu za graczem czy też jako dodatkowy manewr ofensywny w walce z bliska. Zdolność ta jednakże nie zadaje dostatecznie dużo obrażeń, by pokonać wroga jednym uderzeniem, więc wykorzystywanie jej na przeciwników, którzy zostali wcześniej zranieni, jest najlepszą opcją na jej używanie.

Grając jako roślina

Gdy gracz walczy z Gwiazdą Kina Akcji, należy mieć na uwadze, że ten może ją w pewnym momencie użyć. Grając rośliną z małą ilością zdrowia lub po otrzymaniu pewnej ilości obrażeń konfrontacja z nim na bliskim dystansie lub ściganie go mogą być niebezpieczne, ponieważ zdolność ta potrafi wtedy pokonać gracza lub pozostawić go na pokonanie jednym strzałem. Pole rażenia tej zdolności nie jest jednak zbyt duże, więc można w miarę łatwo jej uniknąć jeśli gracz weźmie ją pod uwagę i nie będzie przemieszczał się w kierunku dynamitu.

Galeria

Wystrzałowy unik Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Wystrzałowy unik.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Wystrzałowy unik