Wormhole Gatekeeper jest super-rzadką kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Zagranie nią kosztuje 3PvZH Mózg i posiada ona 2Siławpvzh/5Hpwpvzh oraz umiejętność BullseyeBullesye, dzięki której jej ataki wymierzone w bohatera nie mają wpływu na jego Super-Block Meter i tym samym nie mogą być zablokowane. Oprócz tego, na początku każdej tury pozwala dobrać zarówno bohaterowi zombie, jak i roślin, dodatkową kartę.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribes: History Science Zombie
  • Ability: BullseyeBullseye
    Each player draws an extra card each turn.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

"Stand here and guard this gate with your unlife," she was told. And that's what she's been doing ever since.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Historyczny Naukowy Zombie
  • Umiejętność: BullseyeBullesye
    Każdy gracz dobiera dodatkową kartę na początku każdej tury.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

"Stój tu i strzeż tej bramy nawet za cenę swojego nie-życia", powiedziano jej. I to właśnie robiła od tej pory.

Strategie

Z

Wormhole Gatekeeper posiada swoje praktyczne zastosowania. Po pierwsze, posiada umiejętność BullseyeBullesye, dzięki której jest użytecznym wyborem przeciwko bohaterowi, zwłaszcza, jeśli jej siła zostanie zwiększona. Jej przynależność do naukowych kart to dobra opcja do osiągnięcia tego, ze względu na Zombot Drone Engineera, a poza tym Gadget Scientist pozwoli jej zaatakować dodatkowy raz. Aktywuje ona również umiejętność Interdimensional Zombie. Oprócz tego, posiada w miarę dużo zdrowia, dzięki czemu może przetrwać dłużej, jeśli talia przeciwnika opiera się głównie na obrażeniach. Jej najważniejszą cechą jest jednak to, że na początku każdej tury pozwala obu bohaterom dobrać jeszcze jedną kartę. Umiejętność ta sama w sobie pozwala na zwiększenie możliwości na zagrania, jednak działa ona w dwie strony, więc mimo wszystko gracz nie będzie mieć przewagi w kartach. Przewagę można jednak uzyskać, korzystając z Quickdraw Con Mana lub dowolnego zombie z Dino-Roar. Trzeba jednak uważać, gdyż w wypadku obecności roślin z Dino-Roar, one również aktywują swoje umiejętności.

Przeciw

Karta ta posiada umiejętność BullseyeBullesye, co sprawia, że gracz powinien uważać, jeśli nie jest zablokowana lub posiada PvZH StrikethroughStrikethrough czy PvZH OvershootOvershoot. Pozbycie się tej postaci, ze względu na jej zdrowie, może okazać się trudne, chyba że gracz posiada dostęp do w miarę tanich niszczących kart, które można zagrać w danej turze. Można jednak rozważyć pozostawienie tej postaci na polu gry przez jakiś czas, ze względu na jej umiejętność, która może pozwolić graczowi wygrać, jeśli zostanie dobrana odpowiednia karta. Nawet jeśli dobrane karty nie są pomocne, gracz nadal może wykorzystać tą umiejętność przeciwko wrogiemu bohaterowi kartami z Dino-Roar.

Galeria

Wormhole GatekeeperH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Wormhole Gatekeeper.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Wormhole GatekeeperH