Wizard Gargantuar jest rzadką kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 6PvZH Mózg i posiada 6Siławpvzh/7Hpwpvzh. Sprawia, że wszystkie Gargantuary mają umiejętność BullseyeBullseye (po zranieniu bohatera roślin ich atak nie ładuje jego Super-Block Metera) tak długo, jak ten zombie znajduje się na polu bitwy.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Niepospolitej do Premium - Rzadkiej.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribes: Mustache Gargantuar Zombie
  • Ability: All Gargantuars have BullseyeBullseye.
  • Rarity: Premium - Rare

A wizard did it. An enormous, green, Zombie wizard.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Wąsaty Gargantuar Zombie
  • Umiejętność: Wszystkie Gargantuary mają BullseyeBullseye.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Czarodziej to zrobił. Ogromny, zielony, Zombie czarodziej.

Strategie

Z

Sam Wizard Gargantuar jest silną postacią, ponieważ jest w stanie zadać 6 punktów obrażeń przeciwnemu bohaterowi bez możliwości zablokowania. Potrafi jednak poważnie zagrozić przeciwnikowi ze wsparciem innych Gargantuarów, w tym sztuczki Zombot's Wrath, która, wymierzona w bohatera, będzie mogła zadać mu 3 lub 6 punktów obrażeń bez możliwości zablokowania. Jest bardzo niebezpieczny gdy zostanie zagrany w fazie sztuczek poprzez sztuczkę Teleport. Dobrym wyborem jest również używanie go grając jako Immorticia, która ma również dostęp do Smashing Gargantuara, dającego wszystkim Gargantuarom PvZH FrenzyFrenzy, co może łatwo zniszczyć przeciwnika.

Przeciw

Ten zombie może być niebezpieczny samemu, a ze względu na jego zdrowie jest trudny do zniszczenia. Najlepszą opcją jest bezpośrednie zniszczenie go kartami takimi jak Squash. Doom-Shroom, jest w stanie pokonać też inne Gargantuary, co czyni go lepszym wyborem. Można go również zmienić w słabszą postać poprzez umiejętność The Great Zucchiniego, Goatify lub Transmogrify. Należy zachować szczególną ostrożność jeśli na polu bitwy znajdują się Gargantuary posiadające PvZH FrenzyFrenzy, ponieważ mają łatwą możliwość przebicia się do bohatera. Grając jako Wall-Knight można użyć jego głównej supermocy, Uncrackable, by przez turę nie otrzymać niemożliwych do zablokowania obrażeń.

Galeria

Wizard GargantuarH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Wizard Gargantuar.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Wizard GargantuarH