Może chodziło ci o Witch Hazel, kartę z Plants vs. Zombies Heroes?

Witch Hazel jest rośliną premium z Plants vs. Zombies 2 dodaną z okazji Lawn of Doom. Potrafi zmieniać w Puff-shroomy zombie znajdujące się na jej rzędzie lub sąsiednich, lecz należy zaczekać 18 sekund by mogła ponownie użyć swojej umiejętności. Roślina ta stara się atakować najpierw Wizard Zombie.

Etymologia

Roślina pochodzi od oczaru, w jęz. angielskim znanego jako "witch-hazel". Jest to gra słowna ze względu na słowo "witch" oznaczające "wiedźmę" w jej nazwie.

Opis w Almanacu

Sun cost: 200

Damage: Normal
Range: Multi-Hit
Recharge: Fast

Witch Hazels use magical sorcery to transform zombies into Puff-shrooms.

Special: targets Wizard Zombies first

Witch Hazel paused, unsure how to proceed. Then all at once, she knew: Use magic, like, ALL THE TIME!

TŁUMACZENIE

Koszt w słońcach: 200

Obrażenia: Normalne
Zasięg: Multi-Uderzenie
Odnawianie: Szybkie

Witch Hazel używają magicznych zaklęć by zmieniać zombie w Puff-shroomy.

Umiejętność specjalna: celuje najpierw w Wizard Zombie

Witch Hazel znieruchomiała, niepewna tego, jak postępować. Wtem olśniło ją: Używać magii, tak jakby, CAŁY CZAS!

Ulepszenia

Gdy Witch Hazel otrzyma Plant Food, zmienia najbliższego zombie w Toadstool. Może jednak zmienić zamiast tego Wizard Zombie, jeśli takowy przeciwnik znajduje się na trawniku.

Strategie

Witch Hazel jest przydatna, ale posiada długi czas oczekiwania pomiędzy atakami. Oznacza to, że warto wraz z nią wykorzystywać rośliny będące w stanie spowolnić nadchodzących nieumarłych. Może również być wykorzystania jako wsparcie dla innych.

Jest w stanie jednym strzałem pokonać maszyny z Far Future, co można wykorzystać na korzyść gracza, jednakże nie potrafi pokonać natychmiastowo Gargantuarów.

Galeria

Witch Hazel Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Witch Hazel.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Witch Hazel

Ciekawostki

  • Jest najdroższą rośliną premium w grze.
  • Jest trzecią rośliną powiązaną z Lawn of Doom. Inne to Ghost Pepper i Jack O' Lantern.
  • Jest to druga roślina, która jest w stanie zmienić zombie w roślinę. Pierwszą jest Spore-shroom.
  • W Almanacu Witch Hazel posiada takie same statystyki co Bloomerang, jednak są one błędne.
  • Jej umiejętność po otrzymaniu Plant Fooda prawdopodobnie jest nawiązaniem do faktu, że w opowieściach wiedźmy zmieniają ludzi w żaby.

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.