FANDOM

Wezwanie robota
Wezwanie robota oraz wszelkie odpowiedniki dla poszczególnych wariantów to zdolności Impów w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Pozwalają one na przyzwanie Z-Mechów, czyli potężnych maszyn z dużą ilością zdrowia i silniejszym uzbrojeniem, które gracz może przez określony czas kontrolować. Podczas przyzywania mecha Imp jest chwilowo podatny na obrażenia, przez co przeciwnicy mogą go w międzyczasie pokonać i powstrzymać wezwanie. Zdolności te domyślnie nie mogą być używane na samym początku rozgrywki, a możliwość ich użycia zostaje zasygnalizowana komunikatem "Z-Mech gotowy do akcji" (w wypadku niektórych wariantów komunikat się nie pojawia).

Z-Mechy posiadają dwie własne zdolności oraz trzecią, pozwalającą opuścić mecha. Z-Mechy nie posiadają możliwości regeneracji zdrowia (chyba że są leczone przez Naukowca), a jeśli zostaną zniszczone, Imp również zostanie pokonany, dodatkowo bez możliwości wskrzeszenia. By do tego nie dopuścić, gracz może uciec z Z-Mecha używając wcześniej wspomnianej zdolności.

Warianty

Każdy wariant Impa posiada własnego Z-Mecha, który działa na swój własny sposób.

Wezwanie robota

Zdolność podstawowego Impa. Jego mech posiada 350 pkt. zdrowia oraz w pełni automatyczną broń z systemem przegrzewania się. Jego zdolności pozwalają na wystrzelenie serii pocisków lub tupnięcie, w wyniku którego wrogowie dookoła mecha zostają zranieni i odepchnięci.

Opis w Albumie z naklejkami

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Z-Mecha, by wyrównać rachunki.

Wezwanie Z7

Wezwanie Z7
Zdolność Impa Z7. Jego mech, tak jak podstawowy, posiada 350 pkt. zdrowia oraz w pełni automatyczną, przegrzewającą się broń. Jego zdolności pozwalają na przyciągnięcie wrogów do siebie oraz zaatakowanie laserowym ostrzem.

Opis

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Z-Mecha N7 by wyrównać rachunki i zdobyć kilka punktów.

Wezwanie pachołkobota

Wezwanie pachołkobota
Zdolność Pachołkowego Impa. Jego mech posiada najmniej zdrowia ze wszystkich, bo tylko 300 pkt. zdrowia. Jego broń to broń automatyczna strzelająca pociskami zadającymi obrażenia obszarowe, która posiada magazynek na ograniczoną ilość pocisków. Jego zdolności pozwalają mu stawiać miny wybuchające przy kontakcie z wrogiem oraz atakować z szarży.

Opis

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Pachołkowego Z-Mecha, by wyrównać rachunki.

Wezwanie lśniącego pachołka

Wezwanie lśniącego pachołka
Alternatywa dla wezwania pachołkobota dostępna do kupienia u Ruxa za 500,000 monet. Przywoływany przez tą zdolność mech działa na takiej samej zasadzie co podstawowy pachołkowy Z-Mech, jednak jego broń zadaje odrobinę większe obrażenia.

Opis w Albumie z naklejkami

Skoro te nieznośne rośliny nie potrafią uszanować twojego Pachołkowego Mecha, to nabłyszczone ulepszenie jest dla ciebie. Wyładowany po brzegi klejnotami i diamentami, z pewnością znajdziesz się w centrum uwagi.

Wezwanie Krewetkobota

Wezwanie Krewetkobota
Zdolność Krewetkobota. Jego mech posiada 350 pkt. zdrowia oraz ciągły, przegrzewający się po zbyt długim ostrzale promień jako broń. Jego zdolności to wywołanie odpychającego cyklonu oraz zeskok z powietrza zadający obrażenia. Skacze sprawniej przy przytrzymaniu przycisku skoku.

Opis

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Krewetkowego Z-Mecha, by wyrównać rachunki.

Wezwanie smoka

Wezwanie smoka
Zdolność Smoczusia. Jego mech posiada 400 punktów zdrowia, a jego broń to krótkodystansowy miotacz ognia, który może się przegrzać. Jego zdolności to atak z szarży oraz stworzenie osłony przed atakami. Skakanie, a raczej wznoszenie się, opiera się na kilkakrotnym wciśnięciu przycisku skoku.

Opis

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Smoczego Z-Mecha, by wyrównać rachunki.

Wezwanie grupy

Zdolność Imprezowego Impa. Jego mech działa na tej samej zasadzie co podstawowy Z-Mech, różni się jednak wyglądem.

Opis

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Imprezowego Z-Mecha, by wyrównać rachunki.

Zew huncwota

Zew huncwota
Zdolność Huncwotowego Impa. Jego mech posiada 400 punktów zdrowia a broń pozwala na przełączenie się między atakiem krótkodystansowym a dalekodystansowym. Posiada magazynek na ograniczoną ilość amunicji. Jego zdolności to wystrzelenie bomby wybuchającej po chwili oraz strzelanie pociskami podczas kręcenia się.

Opis

Gdy robi się naprawdę gorąco, wezwij potężnego Z-Mecha Łobuza, by wyrównać rachunki.

Strategie

Grając jako Imp

Przyzwanie Z-Mecha może bardzo ułatwić grę graczowi jeśli zostanie on wezwany w odpowiednim momencie. Nie warto korzystać z tej zdolności od razu, gdy zostanie naładowana, gdyż gracz może nie napotkać żadnych roślin i tym samym zmarnować Z-Mecha. Należy też uważać podczas przyzywania go. Robienie tego przy obecności roślin chwilowo uczyni gracza podatnym na ich ataki, przez co te mogą pokonać gracza i powstrzymać przyzwanie mecha w sprzyjającym im warunkach.

Grając jako roślina

Jeśli gracz zauważy Impa przyzywającego mecha, warto spróbować go pokonać zanim otrzyma dostęp do maszyny. Jeśli to się nie uda, najlepszą opcją jest wycofanie się, by uniknąć dużych obrażeń, jakie może zadać Z-Mech.

Galeria

Wezwanie robota Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Wezwanie robota.

Wezwanie robota

Ciekawostki

  • Z-Mechy otrzymują zmniejszone obrażenia od ataków (wyjątkiem są ataki w szybę mecha oraz pociski Róż).
  • Podczas przyzywania mecha można usłyszeć słowo "brains" wypowiadane przez Impa.
  • Ikona wezwania Z-Mecha Imprezowego Impa jest taka sama co podstawowego Z-Mecha.
  • We wcześniejszych wersjach gry Impy podczas przyzywania swoich Z-Mechów były nietykalne. Zostało to jednak usunięte z gry.

Zobacz też