FANDOM

Wall-Knight jest jednym z bohaterów występujących w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klas GuardianGuardian i SolarSolar. Jego główną supermocą jest Uncrackable, która sprawia, że nie może zostać zraniony w danej turze i dobiera kartę.

Etymologia

Jego imię to w dosłownym tłumaczeniu "Rycerz-ściana". Jest to również połączenie słów "Wall-Nut", czyli nazwy rośliny od której pochodzi oraz "Knight", czyli rycerz.

Statystyki

He's a great guy - he just sometimes has a hard time coming out of his shell.

TŁUMACZENIE

To dobry facet - czasami ma pewien ciężki czas w swojej skorupie.

Walki z bossem

Strategie

Ze względu na to, że należy do klasy GuardianGuardian, może chronić swoje rośliny za pomocą orzechów. Musi jednak uważać na Zombie z umiejętnością PvZH DeadlyDeadly. Jego słabością jest również karta Squirrel Herder. Również jego połączenie z klasą SolarSolar, która posiada karty produkujące dodatkowe słońca, co sprawia, iż może on zagrać mocne rośliny w bardzo wczesnych turach, dzięki czemu nad rywalami pewną przewagę.

Galeria

Wall-KnightH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Wall-Knight.

Wall-KnightH

Ciekawostki

  • Wall-Knight jest jedynym bohaterem dowodzącym klasą SolarSolar, który jest płci męskiej.
  • Ma dostęp do największej ilości orzechów wraz z Citronem.
    • Gdyby nie liczyć supermocy Uncrackable (która również jest orzechem, ale w prawdzie nie daje żadnych orzechowych synergii), to Citron miałby bezwzględnie najwięcej kart tego typu, ponieważ klasa SmartySmarty posiada o jedną więcej niż klasa SolarSolar, do której należy Wall-Knight.

Zobacz też