Vitamin Z to rzadka sztuczka zombie w klasie PvZH Beastly IkonaBeastly w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje ona 3PvZH Mózg i pozwala zwiększyć statystyki wybranego zombie na polu gry o 3Siławpvzh/3Hpwpvzh.

Historia wersji

1.14.13

  • Zmiana rzadkości: z Niepospolitej do Rzadkiej.

1.16.10

  • Zmiana podziału: z Trick do Gourmet Trick.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Gourmet Trick
  • Ability: A Zombie gets +3Siławpvzh/+3Hpwpvzh.
  • Rarity: Premium - Rare

Side effects include headaches, blurred vision, and insatiable hunger.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Jedzeniowa Sztuczka
  • Umiejętność: Zombie dostaje +3Siławpvzh/+3Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Do efektów ubocznych zaliczają się bóle głowy, rozmyte widzenie i niezaspokojony głód.

Strategie

Z

Sztuczka ta przydaje się w celu pozwolenia zombie atakować mocniej lub przetrwać dłużej. To pozwoli słabym zombie stać się w miarę skutecznymi lub ułatwi niebezpiecznym postaciom zagrożenie przeciwnikowi. Można też korzystać z Synchronized Swimmer razem z tą sztuczką, żeby mogła ona zdobyć nawet lepsze statystyki od kopiowanego zombie.

Przeciw

Gracz powinien uważać na tą sztuczkę, ponieważ przeciwnik może nią zaskoczyć, zwiększając statystyki jednego ze swoich zombie. Warto więc pozbyć się wszystkich postaci przeciwnika z pola gry. Należy pamiętać, że zombie grają sztuczkami po fazie gry roślin, więc skontrowanie tej karty jest trudniejsze. Nadal można utrudnić zagranie nią kartami zwiększającymi koszt sztuczek lub Brainaną, a także zniechęcić bohatera zombie do grania nią przy pomocy Black-Eyed Pea lub Sportacusa. Ostatecznością jest zniszczenie zombie ze zwiększonymi statystykami umiejętnościami lub sztuczkami, zmienienie go w inną postać lub umiejętność Bounce w następnej turze.

Galeria

Vitamin ZH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Vitamin Z.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Vitamin ZH