FANDOM

Vimpire to rzadka karta zombie dla klasy PvZH Beastly IkonaBeastly w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 3PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/3Hpwpvzh oraz umiejętność PvZH FrenzyFrenzy, dzięki której wykonuje dodatkowy atak gdy zniszczy roślinę i przetrwa. Po zniszczeniu rośliny dostaje również +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh, o ile on sam nie został zniszczony.

Etymologia

"Vimpire" to połączenie słów "vampire", czyli "wampir", oraz "imp", czyli zombie, na którym się opiera.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribes: Monster Imp Zombie
  • Ability: PvZH FrenzyFrenzy
    This gets +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh when it destroys a Plant.
  • Rarity: Premium - Rare

He vants to suck your chlorophyll.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Potworny Imp Zombie
  • Umiejętność: PvZH FrenzyFrenzy
    Dostaje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh gdy zniszczy roślinę.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

On kce wyssać twój chlorofil.

Strategie

Z

Zombie ten może stać się poważnym zagrożeniem jeśli gracz posiada do tego odpowiednie warunki. Warto nim grać na rzędach, na których znajduje się słaba roślina, którą może łatwo zniszczyć. Jeśli na rzędzie znajdują się dwie słabe rośliny, które nawet razem nie są w stanie zniszczyć tego zombie, gracz powinien skorzystać z okazji. Rośliną, która idealnie spełnia ten warunek jest Shroom for Two, grzyb o niskich statystykach tworzący drugiego. Gracz może też użyć Biodome Botanista by stworzyć na jego rzędzie słabą roślinę. Trzeba jednak cały czas mieć na uwadze, że przeciwnik może łatwo zwiększyć statystyki swojej rośliny bądź osłabić lub zniszczyć tego zombie zanim zaatakuje. Warto więc rozważyć zagranie nim w fazie sztuczek, co jest najlepszą opcją, lub ewentualnie na środowisku Graveyard bądź obok Parasol Zombie by utrudnić przeciwnikowi skontrowanie tej karty. Gracz może również uczynić go niewrażliwego na obrażenia, jeśli przeciwna roślina ma dużą wartość siły, lecz mało zdrowia, np. Carrotillery. Analogicznie, można dać mu umiejętność PvZH DeadlyDeadly by mógł zniszczyć roślinę z dużą ilością zdrowia. Ze względu na jego przynależność, można wykorzystać w tym celu Toxic Waste Impa. Warto też rozważyć zwiększenie jego statystyk zewnętrznymi środkami, np. sztuczką Vitamin Z.

Oprócz wspomnianego Toxic Waste Impa, Vimpire może być dobrze wykorzystywany z Imp Commanderem. Zombie ten jednak posiada też pewną specyficzną słabość: Garlic zniszczy go gdy ten go zrani. Należy więc uważać na tą kartę.

Przeciw

Gracz musi uważać na tego zombie, ponieważ może łatwo zdobyć bohaterowi zombie przewagę jeśli nie ma się kontry na niego. Dobrą opcją jest zniszczenie lub osłabienie go lub zwiększenie statystyk zagrożonej rośliny by jego premie nie zostały wykorzystane. Można też zagrać Garlica na jego rzędzie, dzięki czemu zostanie zniszczony natychmiastowo po zranieniu czosnku. W ostateczności można też zredukować zagrożenie z jego strony z pomocą Wing-Nuta, który uniemożliwi mu zaatakowanie ponownie (nadal jednak dostanie premię do statystyk). Trzeba szczególnie uważać na różne sposoby ochrony Vimpire'a, a szczególnie możliwość zagrania nim w fazie sztuczek.

Galeria

VimpireH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Vimpire.

VimpireH

Zobacz też