FANDOM

Vengeful Cyborg jest zombie w Plants vs. Zombies Heroes, który należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 5PvZH Mózg oraz posiada 5Siławpvzh/5Hpwpvzh, a także umiejętność Hunt, która sprawia, że za każdym razem, gdy roślina zostanie zagrana na innym rzędzie, ten zombie się tam przenosi.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

1.24.6

  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena do Triassic - Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Science Zombie
  • Ability: Hunt
  • Rarity: Triassic - Uncommon

His toupee went missing in the heat of battle and he's been furious about it ever since.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Hunt
  • Rzadkość: Triassic - Niepospolita

Jego tupecik zaginął w ogniu walki i od tej pory bardzo się wściekł z tego powodu.

Strategie

Z

Ze względu na umiejętność Hunt zombie ten może być wykorzystany do pozbywania się kłopotliwych roślin z pola gry zaraz gdy gracz będzie mógł nim zagrać. Jest użyteczny do walki z roślinami podobnymi jego kosztowi lub droższymi, jednak posiadającymi maksymalnie 5Hpwpvzh. Nie jest on jednak skuteczny do kontrolowania tanich roślin lub w późnych fazach gry, ponieważ przeciwnik może wymanewrować Vengeful Cyborga grając po roślinie której chce on ochronić inną roślinę.

Kiedy gramy The Smashem, i mamy taką możliwość, warto użyć na nim sztuczki Possessed, która daje umiejętność PvZH FrenzyFrenzy, co w połączeniu z Hunt praktycznie rozbraja strategię przeciwnika o stawianiu słabszej rośliny, by chronić rząd, na którym znajduje się Vengeful Cyborg.

Jest to Naukowy zombie, więc Zombot Drone Engineer i Gadget Scientist mogą dawać mu premię oraz można nim aktywować umiejętność Interdimensional Zombie.

Przeciw

Zombie ten może być niebezpieczny, ponieważ posiada w miarę dużą wartość siły. Jest on jednak podatny na sztuczki, więc można się go pozbyć Squashem lub innymi sztuczkami niszczącymi. Należy również uważać na umiejętność Hunt, przez którą gracz może utracić ważną roślinę. Można jednak wykorzystać słabość tej umiejętności i zagrać najpierw rośliną do ochrony, a następnie inną na innym rzędzie, na którym nie ma zombie.

Galeria

Vengeful CyborgH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Vengeful Cyborg.

Vengeful CyborgH

Ciekawostki

  • Tak samo jak Cyborg Zombie, jest nawiązaniem do Terminatora.
  • Jego opis nawiązuje do różnicy w wyglądzie między nim a Cyborg Zombie, kartą, która daje go graczowi do ręki po jej zniszczeniu.

Zobacz też