Unthawed Viking to super-rzadka karta zombie w klasie PvZH Sneaky IconSneaky w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 4PvZH Mózg, posiada 4Siławpvzh/4Hpwpvzh, umiejętność Amphibious (może być grany na wodzie) i po zagraniu PvZH Freeze Iconzamraża wszystkie rośliny znajdujące się na wodnych rzędach, uniemożliwiając im wykonanie następnego ataku. Oprócz tego można wyewoluować go na karcie typu Pirate, co poskutkuje PvZH Freeze Iconzamrożeniem wszystkich roślin na całym polu gry.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

1.30.4

  • Zwiększenie zdrowia: z 3Hpwpvzh do 4Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribe: Pirate Zombie
  • Ability: Amphibious
    When played: PvZH Freeze IconFreeze all Plants in the Water.
    Pirate Evolution: Instead, PvZH Freeze IconFreeze all Plants.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

What's the best way to cross the ocean? Freeze it first. How hard could it be?

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Piracki Zombie
  • Umiejętność: Amphibious
    Po zagraniu: PvZH Freeze IconZamraża wszystkie rośliny na wodnych rzędach.
    Ewolucja Pirata: Zamiast tego PvZH Freeze Iconzamraża wszystkie rośliny.
  • Rzadkość: Triassic - Super-Rzadka

Jaki jest najlepszy sposób by przekroczyć ocean? Najpierw go zamrozić. Jak trudne to może być?

Strategie

Z

Unthawed Viking jest użyteczną kartą do obrony wodnych rzędów. Można go użyć do ochronienia zombie lub bohatera przed obrażeniami. Ze względu na jego umiejętność Amphibious gracz ma możliwość użycia go do zaatakowania roślin na wodzie, które nie będą mogły zranić go w turze, w której został zagrany, przez co może łatwiej przetrwać. Jego umiejętność dobrze współgra z Cryo-Yetim, który otrzymuje premię za każdą zamrożoną roślinę. Trzeba jednak pamiętać, że jego podstawowa umiejętność jest praktycznie bezużyteczna przeciwko bohaterom, którzy nie mają roślin z umiejętnością Amphibious.

Warto wykorzystywać go razem z innymi Piratami, ponieważ gracz może również użyć go na karcie typu Pirate, by całkowicie uniemożliwić wszystkim roślinom na polu gry wykonanie następnego ataku. Jest to szczególnie użyteczne w połączeniu z wcześniej wymienionym Cryo-Yeti, zwłaszcza jeśli przeciwnik posiada bardzo dużo postaci na polu gry.

Przeciw

Należy uważać na tego zombie jeśli gracz używa dużej ilości roślin na wodnych rzędach, gdyż przeciwnik może to wykorzystać na swoją korzyść przy pomocy tego zombie. Jeśli gracz nie posiada takich, jego podstawowa umiejętność nie powinna być zbytnim zagrożeniem. Trzeba jednak nadal zwracać uwagę na jego ewolucję, która pozwoli wrogowi dodatkowo PvZH Freeze Iconzamrozić rośliny które nie są w wodzie. Wróg musi jednakże posiadać inną postać, która musi należeć dokładnie do Piratów.

Sam Unthawed Viking może również sprawić kłopoty ze względu na jego siłę i umiejętność Amphibious. By go pokonać, należy zadać mu 4 punkty obrażeń, co może być trudne, jeśli gracz nie posiada roślin z Amphibious. Można jednak użyć też sztuczek by się go pozbyć. Jeśli jednak nie został wykorzystany na wodnym rzędzie, zadanie 4 punktów obrażeń jest mniej problematyczne.

Galeria

Unthawed VikingH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Unthawed Viking.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Unthawed VikingH

Ciekawostki

  • Jest to czwarta karta będąca Piratem posiadająca umiejętność Amphibious. Pozostałe to Swabbie, Zombot Aerostatic Gondola i Zombot Plank Walker.
  • Wykorzystuje animacje Overstuffed Zombie.
  • Opis jego umiejętności w wersji 1.30.4 został niepoprawnie zmieniony; opis po zmianie zamiast właściwego opisu umiejętności aktywowanej po wyewoluowaniu go zawierał tylko słowo "Instead". Został on jednak później poprawiony.