FANDOM

Unexpected Gifts jest okazjonalną sztuczką zombie z Plants vs. Zombies Heroes w klasie PvZH Crazy IconCrazy. Kosztuje 3PvZH Mózg i daje graczowi trzy losowe karty zombie o rzadkości Event, ale przy tym daje również losową kartę roślin o tej rzadkości bohaterowi przeciwnika.

Historia wersji

1.18.13

  • Dodano do gry.

1.22.12

  • Zwiększenie kosztu: z 2PvZH Mózg do 3PvZH Mózg.
  • Zmiana wizualna: usunięto Exploding Fruitcake'i z animacji aktywowania tej sztuczki.

1.24.6

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Party Trick
  • Ability: Conjure three Event cards. Then the Plant player Conjures an Event card.
  • Rarity: Event

"For the 4th day of Feastivus, my true love gave to me: 1 Fire Rooster, 1 Sneezing Zombie, 1 Bad Moon Rising, and a partridge in a Pear Tree!"

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Imprezowa Sztuczka
  • Umiejętność: Wyczarowuje trzy Okazjonalne karty, po czym bohater roślin wyczarowuje Okazjonalną kartę.
  • Rzadkość: Okazjonalna

"Czwartego dnia Feastivusa, ma miła dała mi: jednego Fire Roostera, jedną Sneezing Zombie, jeden Bad Moon Rising i kuropatwę na Gruszy!"

Strategie

Z

Ponieważ karty dawane przez tą sztuczkę są zupełnie losowe, nie ma jednolitej strategii jak je wykorzystać. Gracz może otrzymać zarówno słabe karty, jak i te potężne, tak samo przeciwnik, więc zbytnie poleganie na tej sztuczce jest nieopłacalne, a nawet ryzykowne. Ilość kart dawana przez tą sztuczkę jest jednak bardzo dobra w połączeniu z zombie posiadającymi umiejętność Dino-Roar, a fakt, iż przeciwnik również otrzyma kartę, pozwala też aktywować umiejętność Quickdraw Con Mana. Trzeba jednak uważać gdy przeciwnik posiada na polu gry roślinę posiadającą Dino-Roar.

Przeciw

Warto pamiętać, że nawet jeśli karta ta daje dużą ilość kart przeciwnikowi, gracz przynajmniej również otrzyma jedną. Nie ma jednolitej strategii na walkę z kartami przeciwnika, lecz istnieją strategie do walki z samą sztuczką. Działają na nią wszelkie karty utrudniające lub karzące jej zagranie, np. Sportacus czy Dark Matter Dragonfruit. Warto również starać się pozbyć wszelkich możliwych zombie z Dino-Roar i Quickdraw Con Manów, aby osłabić skuteczność tej sztuczki. Można nawet zagrać własną kartą posiadającą Dino-Roar, aby zniechęcić przeciwnika.

Galeria

Unexpected GiftsH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Unexpected Gifts.

Unexpected GiftsH

Ciekawostki

  • Opis karty nawiązuje do kolędy The Twelve Days of Christmas.
  • We wcześniejszych wersjach karta ta potrafiła wyczarować Captaina Deadbearda, jako iż wcześniej stał się okazjonalną kartą z zupełnie innymi statystykami, aczkolwiek został zastąpiony Captainem Flamefacem, a sam odzyskał swoje początkowe statystyki i ponownie stał się tokenem. Podczas tego procesu odpowiednia zmiana nie została uwzględniona, przez co nadal był postrzegany jako okazjonalna karta.