Może chodziło ci o Goatify, główną supermoc Rose z Plants vs. Zombies Heroes?
Goatify

Ikona w GW2

UkozowienieBfN

Ikona w BfN

Ukozowienie to zdolność Róży w grze Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 i Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona na zmienienie zombie w kozy, które bojowo są ograniczone do ataku z szarży.

W GW2, Ukozowienie to pojedynczy, wolno poruszający się pocisk z efektem obszarowym, który zmienia przeciwników przy trafieniu. Efekt utrzymuje się przez 7 sekund, a odnawianie trwa 36 sekund.

W Bitwie o Neighborville zdolność ta wypuszcza wielką, magiczną kozę, która będzie poruszać się w wybranym kierunku, mogąc przy tym przechodzić przez ściany. Jeśli zombie będzie znajdować się zbyt długo w jej pobliżu, zostanie zmieniony. Efekt Ukozowienia trwa przez 10 sekund, a odnawianie zdolności zajmuje 30 sekund.

Opis w Albumie z naklejkami

Najgorsze i najdziwniejsze z antycznych zaklęć Róży zamienia wrogich zombie w stare, śmierdzące kozy!

Opis (Bitwa o Neighborville)

Rzuć potężne kozie zaklęcie, które przemienia wrogów w kozy.

Strategie

Garden Warfare 2

Grając jako Róża

Ukozowienie1

Zombie po użyciu na nim ukozowienia

Ukozowienie to sprytna zdolność, która posiada wiele użytecznych zastosowań. Uniemożliwia przeciwnikom użycie zdolności, a także przerywa ich wykorzystywanie. Jest to użyteczne przeciwko zombie takim jak Kapitan Siwobrody, który posiada Rodeo na armacie i Wybuchową beczkę, zdolności mogące sprawić kłopoty. Oprócz tego, jest przydatna w walce z zombie posiadającymi wszelkiego rodzaju osłony, na przykład Zombie z drzwiami, ponieważ zmienienie tych przeciwników w kozy uczyni ich wrażliwymi na ataki. Dodatkowo, przeciwnicy pokonani w trakcie bycia kozą nie mogą zostać wskrzeszeni, co jest użyteczne w Bitwie drużynowej. Należy jednak uważać, ponieważ Ukozowieniem bardzo łatwo jest chybić, szczególnie ze względu na powolność pocisku, przez co nie przyniesie żadnych korzyści.

Należy mieć na uwadze, iż Ukozowienie nie działa na Mechy i bossów, więc nie warto używać na nich tej umiejętności.

Grając jako zombie

Po zmianie w kozę, dobrym wyborem jest ucieczka, by nie zostać tak łatwo pokonanym. Gracz może też spróbować pokonać Różę Kozim tryknięciem, jeśli ta posiada mało zdrowia. Można także użyć tryknięcia jednocześnie do ucieczki jak i do ataku, gdy roślina blokuje nam drogę.

Bitwa o Neighborville

Grając jako Róża

Jest to bardzo silna zdolność przeciwko grupom zombie, ponieważ pozwala osłabić wielu z nich jednocześnie. Zagrożenie osłabienia daje też możliwość użycia tej zdolności do rozbijania grup. Dodatkowo, aby zaskoczyć wrogów, można posłać tą zdolność przez ścianę, dzięki czemu ich czas reakcji będzie mniejszy.

Podobnie jak w Garden Warfare 2, Ukozowienie jest szczególnie użyteczne przeciwko wrogom z osłonami, ponieważ tracą je na czas działania tej zdolności. Warto też pamiętać, że nadal nie działa na Mechy i bossów, a w tej grze dodatkowo na stacje kosmiczne.

Grając jako zombie

Jeśli gracz zauważy zbliżające się Ukozowienie, najlepszą opcją jest odsunięcie się od niego, aby uniknąć przemiany. Gdy jednak gracz zostanie zmieniony, najlepiej jest się wycofać, lub, gdy przeciwnik ma mało zdrowia, można też spróbować pokonać go z szarży.

Galeria

Goatify Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ukozowienie.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Goatify

Ciekawostki

  • Z tą zdolnością powiązane są dwa osiągnięcia: