FANDOM

Może chodziło ci o Turquoise Skull Zombie z Plants vs. Zombies 2?

Turquoise Skull Zombie jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Hearty IconHearty, kosztuje 4PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/6Hpwpvzh i umiejętność Gravestone. Oprócz tego, na początku każdej tury zabiera 1PvZH Słońce bohaterowi roślin, samemu dostając przy tym +1Siławpvzh.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

1.26.3

  • Zwiększenie zdrowia: z 4Hpwpvzh do 5Hpwpvzh.

1.30.4

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribes: Professional Mustache Zombie
  • Abilities: Gravestone
    Start of turn: The Plant Hero loses 1PvZH Słońce. This gets +1Siławpvzh.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

The mystical Turquoise Skull stole the sun itself, lighting the way to the Mustache Monuments.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Profesjonalny Wąsaty Zombie
  • Umiejętności: Gravestone
    Na początku tury: Bohater roślin traci 1PvZH Słońce. Dostaje +1Siławpvzh.
  • Rzadkość: Triassic - Super-Rzadka

Mistyczna Turkusowa Czaszka ukradła słońce samo w sobie, oświetlając drogę do Wąsatych Monumentów.

Strategie

Z

Turquoise Skull Zombie może silnie namieszać w strategii przeciwnika jeśli zostanie zagrany dostatecznie szybko. Jest w stanie uniemożliwić bohaterowi roślin zagranie kartą lub kombinacją kart w turze, w której miałby odpowiednią ilość słońc by ją wykorzystać, przy czym on sam zdobędzie premię do siły. Dodatkowo, dzięki umiejętności Gravestone ma większe szanse na przetrwanie, dzięki czemu zwiększa możliwość sprawienia większego problemu bohaterowi roślin. Da się go też wykorzystać z Headstone Carverem i Grave Robberem.

Można wykorzystać go w taliach opierających się na Profesjonalistach, a także w tych opierających się na Wąsach.

Przeciw

We wcześniejszej fazie gry należy uważać na tego zombie, gdyż może uniemożliwić graczowi zagranie w tej turze karty, która mogła być znacząca, gdyby zagrano ją od razu. Jest on szczególnie groźny gdy znajduje się ich kilku na polu gry. W późniejszej grze jego znaczenie maleje, ponieważ gracz po jakimś czasie będzie otrzymywał wystarczającą ilość słońc na granie bardzo drogich kart, nawet jeśli będzie on zabierał po słońcu. Trzeba też pamiętać o tym, że zdobywa dodatkowy punkt siły co turę, więc nie powinno się pozwolić mu pozostawać na polu gry.

Ponieważ zombie ten po zagraniu chowa się w grobie, pokonanie go od razu może być trudne lub nawet niemożliwe. Można jednak natychmiastowo wyeliminować zagrożenie Grave Busterem lub ewolucją Blockbuster, bądź też je spowolnić cofając grób używając Grave Mistake.

Pokonanie tego zombie wymaga zadanie mu 6 punktów obrażeń. Trzeba jednak pamiętać, że klasa PvZH Hearty IconHearty dodatkowo posiada dużo kart zwiększających zdrowie. Ewentualnie można wykorzystać odpowiednie sztuczki lub umiejętności roślin. Jeśli jeszcze nie zwiększył swojej siły dostatecznie wysoko, można przeciwko niemu użyć Whack-a-Zombie, Chompera, a później również Toadstool.

Glaeria

Turquoise Skull ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Turquoise Skull Zombie (PvZH).

Turquoise Skull ZombieH

Ciekawostki