FANDOM

Trick-or-Treater jest okazjonalną kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes dodaną z okazji Halloween. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy, kosztuje 3PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/3Hpwpvzh. Posiada umiejętność Gravestone, dzięki której po zagraniu będzie ukryty w grobie, z którego wyjdzie w fazie sztuczek. Za każdym razem, gdy bohater zombie zagra pierwszą sztuczką w danej turze, ten wyczarowuje (daje do jego ręki losowo) Healthy Treat - sztuczkę kosztującą 1PvZH Mózg i dającą wybranemu zombie +1Siławpvzh/+3Hpwpvzh, bądź Sugary Treat - sztuczkę kosztującą 2PvZH Mózg i dającą wybranemu zombie +3Siławpvzh/+1Hpwpvzh.

Historia wersji

1.8.23

  • Dodano do gry.

1.10.14

  • Zmiana zestawu: z Super-Rzadkiej do Event.

1.18.13

  • Zmiana podziału: z Gourmet Zombie do Gourmet Party Zombie.

1.30.4

  • Dodano umiejętność Gravestone.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Gourmet Party Zombie
  • Ability: Gravestone
    When you play your first Trick each turn, Conjure a Treat.
  • Rarity: Event

Trick or Treat? He is haunted by that question - and by an answer that continues to elude him.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Jedzeniowy Imprezowy Zombie
  • Umiejętność: Gravestone
    Gdy zagrasz pierwszą sztuczkę w danej turze, wyczarowuje cukierek.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Cukierek czy psikus? Jest nawiedzany przez to pytanie - i przez odpowiedź, która nie przestaje go unikać.

Strategie

Z

Jego działanie jest podobne do Mad Chemista, lecz ograniczone do dwóch sztuczek. Jego statystyki są jednak mniejsze od tych chemika, przez co pokonanie go może być łatwiejsze. Jako iż jednak obie sztuczki, które można od niego otrzymać, służą do zwiększania statystyk, łatwo można to nadrobić. Najlepiej zagrać tą postacią gdy gracz posiada w ręce jakąkolwiek sztuczkę i jest w stanie nią zagrać. Warto pozostawiać co najmniej jeden cukierek w ręce aby gracz miał możliwość otrzymać nowy w następnej turze.

Trick-or-Treatera warto wykorzystywać z innymi zombie czerpiącymi korzyści ze sztuczek (np. Paparazzi Zombie, Mad Chemiści lub inni Trick-or-Treaterzy), ponieważ zapewnia on dodatkowe sztuczki oraz Gentleman Zombie, który pozwala na zagranie ich większą ilością.

Przeciw

Zniechęcenie bohatera zombie do używania sztuczek poprzez Black-Eyed Pea lub Sportacusa bądź utrudnianie tego z pomocą kart takich jak Forget-Me-Nuts czy Dark Matter Dragonfruit może pomóc. Najlepszą opcją jest jednak pozbycie się grobu w którym się znajduje.

Jeśli nie ma takiej opcji, należy znaleźć odpowiedni sposób na pozbycie się go z gry. Jeśli przeciwnik nie zagrał żadną sztuczką, nie powinien być problemem, ponieważ gracze są w fazie gry, gdzie duża ilość kart potrafi zadawać 3 punkty obrażeń. W innym wypadku należy jednak uwzględnić możliwą premię, którą przeciwnik może mu dać cukierkami. Dobre w takim wypadku są jednakże karty z efektami natychmiastowymi (np. sztuczki). Trzeba też uważać na inne zombie, gdyż przeciwnik może wzmocnić właśnie ich.

Galeria

Trick or TreaterH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Trick-or-Treater.

Trick or TreaterH

Zobacz też