Transformation Station jest Super-Rzadkim środowiskiem z Plants vs. Zombies Heroes dla klasy PvZH Brainy IconBrainy. Zostało dodane w aktualizacji Galactic Gardens i jest dostępne do odblokowania w specjalnych paczkach. Sprawia, że co turę zombie na naziemnym rzędzie, na którym jest to środowisko, zmienia się w inną postać, której koszt wynosi 1PvZH Mózg więcej od kosztu tej zmienionej.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribe: Science Environment
  • Ability: Start of turn: Transform the Zombie here into a random Zombie that costs 1PvZH Mózg more.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

According to the Transformation Station brochure, every Zombie who visits is guaranteed to shuffle away feeling like a brand new Zombie.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowe Środowisko
  • Umiejętność: Na początku tury: Zmienia zombie na tym rzędzie w losowego zombie kosztującego 1PvZH Mózg więcej.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

Według broszury Transformation Station, każdy zombie, który ją odwiedzi, ma zagwarantowane przetasowanie uczuć niczym zupełnie nowy zombie.

Strategie

Z

Środowisko to zależy od szczęścia, ponieważ zombie gracza może zostać zmieniony w mniej użyteczną postać w danej sytuacji, lecz jest też bardzo potężne, ponieważ gracz może łatwo otrzymać legendarną postać, która może silnie namieszać w siłach wroga. Warto używać na niej zombie posiadające wyłącznie umiejętności aktywowane po zagraniu, gdyż ich statystyki są zazwyczaj poniżej przeciętnej. Jeśli jednak gracza zadowala postać, którą otrzymał, może przenieść ją na inny rząd jako Super Brainz lub Huge-Gigantacus. Można też zastąpić Transformation Station innym środowiskiem, by zombie nie został zmieniony.

Przeciw

Jest to niebezpieczne środowisko, ponieważ zombie przeciwnika może zmienić się w postać, która jest w stanie zdobyć poważną przewagę nad graczem. Dobrym wyborem jest usunięcie zombie z tego środowiska poprzez przesunięcie go, umiejętność Bounce lub zniszczenie. Jeśli jednak gracz nie jest w stanie się go pozbyć, a może on stać się wyjątkowo niebezpieczną postacią, warto zastąpić Transformation Station własnym środowiskiem.

Galeria

Transformation StationH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Transformation Station.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Transformation StationH

Ciekawostki

  • We wcześniejszych wersjach, gdy na tym środowisku znajdowała się postać, której koszt został zmieniony przez różne efekty, środowisko to zmieniało ją w zombie kosztującego 1PvZH Mózg więcej od kosztu zagrania tej karty zamiast jej oryginalnego kosztu.
  • Jeśli na tym środowisku jest Trickster, nie zmieni się w nic ze względu na brak zombie kosztujących 11PvZH Mózg.