Toxic Waste Imp jest super-rzadką kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky, kosztuje 2Siławpvzh i posiada 2Hpwpvzh/2PvZH Mózg. Ma umiejętność Amphibious, dzięki której może zostać zagrany na wodnych rzędach, a także sprawia, że wszystkie Impy mają umiejętność PvZH DeadlyDeadly (niszczą zranione rośliny bez względu na zdrowie) tak długo, jak znajduje się on na polu bitwy.

Historia wersji

1.2.11

  • Zwiększenie zdrowia: z 1Hpwpvzh do 2Hpwpvzh.

1.16.10

  • Zmiana rzadkości: z Rzadkiej do Super-Rzadkiej.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribe: Barrel Imp Zombie
  • Ability: Amphibious
    All Imps are PvZH DeadlyDeadly.
  • Rarity: Premium - Super-Rare

All the radioactive glow... none of the superpowers.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Beczkowy Imp Zombie
  • Umiejętność: Amphibious
    Wszystkie ImpyPvZH DeadlyDeadly.
  • Rzadkość: Premium - Super-Rzadka

Cały ten radioaktywny blask... żadnych supermocy.

Strategie

Z

Jest to przydatna karta będąca w stanie namieszać w strategiach przeciwnika. Aby jednak wykorzystać potencjał tej postaci jak najlepiej, warto wstawić do talii dużo innych Impów. Umiejętność Amphibious zwiększa jego szanse na przetrwanie, więc powinien być wykorzystywany na wodnych rzędach by utrudnić przeciwnikowi grę. Impy ze PvZH StrikethroughStrikethrough w połączeniu z tą postacią są bardzo groźne, ponieważ mogą zniszczyć dwie rośliny na jednym rzędzie.

Super Brainz może świetnie go wykorzystać wraz z Impami posiadającymi umiejętność PvZH Anti-HeroAnti-Hero i dodatkowymi atakami, pozwalającymi łatwo oczyścić im drogę do bohatera roślin.

Przeciw

Zombie ten może zostać pokonany przez dowolną roślinę posiadającą co najmniej 2Siławpvzh jeśli nie otrzymał premii do zdrowia, jednak ze względu na umiejętność Amphibious może zostać zagrany na wodzie, co może utrudnić pokonanie go. Jeśli gracz nie posiada rośliny z tą umiejętnością, może go przenieść na inny rząd, który nie jest wodny lub wykorzystać sztuczkę lub umiejętność postaci, która jest w stanie się go pozbyć.

Galeria

Toxic Waste ImpH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Toxic Waste Imp.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Toxic Waste ImpH

Ciekawostki

  • Na jego beczce jest widoczna twarz wyglądająca jak ta na balonie Balloon Zombie.