Total Eclipse jest niepospolitym środowiskiem zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje ono 2PvZH Mózg i należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Sprawia, że wszystkie rośliny, które będą znajdować się na tym rzędzie, tracą 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.

Etymologia

Nazwa "total eclipse" nawiązuje do całkowitego zaćmienia Słońca, sytuacji, w której Księżyc całkowicie blokuje drogę światłu słonecznemu docierającemu na Ziemię.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribe: Environment
  • Ability: Plants here get -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh.
  • Rarity: Galactic - Uncommon

Zombies love a good eclipse. They usually celebrate by eating Plants. And brains.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Środowisko
  • Umiejętność: Rośliny na tym rzędzie dostają -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Niepospolita

Zombie lubią dobre zaćmienie. Zazwyczaj świętują je jedząc rośliny. I mózgi.

Strategie

Z

Jest to bardzo użyteczne środowisko, ponieważ potrafi z łatwością zniszczyć rośliny posiadające 1Hpwpvzh, co jest przydatne przeciwko postaciom takim jak Shroom for Two. Jest ono szczególnie silne przeciwko roślinom z umiejętnościami aktywowanymi po zagraniu posiadającymi 1Hpwpvzh, ponieważ po zagraniu na takim rzędzie zostaną zniszczone bez aktywowania umiejętności.

Total Eclipse może być wykorzystane w celu ochrony zombie na tym rzędzie lub by umożliwić mu pokonanie rośliny. W połączeniu z Alien Ooze może być wykorzystane by zniszczyć postać posiadającą 7Hpwpvzh. The Smash może wesprzeć się tym środowiskiem by uczynić rośliny podatnymi na Slammin' Smackdown, Rolling Stone, Weed Spray, Knockout lub umiejętności Celestial Custodiana czy Chum Championa.

Przeciw

Gracz powinien zwracać uwagę na to środowisko, ponieważ przez nieuwagę może utracić użyteczną roślinę. Należy też uważać gdy gracz posiada rośliny z 1Siławpvzh lub 1Hpwpvzh, ponieważ przeciwnik może zagrać tą kartą i je zniszczyć lub uniemożliwić im atakowanie. Warto grać takimi roślinami na wzniesieniach. Można też zwiększyć statystyki roślin na tym środowisku by uczynić je użyteczniejsze, bądź zastąpić Total Eclipse własnym środowiskiem.

Galeria

Total EclipseH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Total Eclipse.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Total EclipseH