Toksyczny Mózg jest legendarnym wariantem Supermózga w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. By go odblokować, gracz musi znaleźć dwa elementy jego postaci w pakietach naklejek. Jego krótkodystansowy i dalekodystansowy atak działają na podobnej zasadzie co ataki podstawowego Supermózga (potrójne serie pięściami oraz ciągły promień), jednak jest to toksyczny wariant, przez co jego ataki zadają atakowanym przeciwnikom dodatkowe obrażenia od toksyn, które mogą się przenosić na innych wrogów, a do tego posiada on toksyczną aurę zadającą obrażenia od toksyn przeciwnikom, którzy zbytnio się do niego zbliżą.

Jako legendarny wariant posiada specjalny legendarny tryb. Jeśli gracz zdoła naładować wskaźnik tego trybu do pełna poprzez udane ciosy pięściami bez zostania w międzyczasie pokonanym, wejdzie on w stan nadtoksyczności, który potraja zadawane przez niego obrażenia, zwiększa jego prędkość, a także wzmacnia jego toksyczną aurę.

Opis w Albumie z naklejkami

Dzięki (prawie) szczelnemu kombinezonowi ochronnemu i ciągłemu działaniu chemikaliów Toksyczny Mózg może utrzymać idealnie zielony odcień skóry.

Opis w grze

Uderzaj wrogów, aby wypełnić jego wskaźnik toksyczności. Po napełnieniu możesz zadawać dodatkowe obrażenia oraz poruszać się szybciej!

Wygląd

Toksyczny Mózg jest silnie zbudowanym zombie stworzonym z zielonego szlamu. Nosi on na sobie fioletowo-żółty strój oraz fioletowy hełm z antenami. Hełm ten obejmuje jego głowę, ale jego twarz jest widoczna poprzez szybę.

Strategie

Grając jako Toksyczny Mózg

Jeśli gracz potrafi sprawnie posługiwać się jego atakami pięścią, jest to bardzo dobra postać. Warto mieć na uwadze, że inaczej niż w wypadku pozostałych legendarnych wariantów, Toksyczny Mózg nie ładuje swojego trybu poprzez pokonywanie przeciwników, a poprzez trafianie pięściami. Ma to swoje zalety, ponieważ można na przykład wycofać się w wypadku nieprzychylnej graczowi walki i nadal doładować wskaźnik, ale posiada również wady. Nie można na przykład ładować wskaźnika z pomocą promienia lub zdolności, co nie jest dobre jeśli gracz nie może dosięgnąć roślin.

Walkę krótkodystansową najlepiej przeprowadzić z zaskoczenia lub gdy przeciwnik zbliża się do gracza, ponieważ w innym wypadku potencjalne naładowanie wskaźnika nie będzie opłacalne, gdyż może się okazać, że gracz zostanie pokonany, przez co postęp do nadtoksyczności zostanie utracony. W takich wypadkach lepiej korzystać z promienia. Po osiągnięciu legendarnego trybu obrażenia zombie ten zadaje dużo większe obrażenia, przez co można bardzo łatwo eliminować przeciwników, aczkolwiek gracz nadal może zostać pokonany jeśli rośliny są w korzystnej sytuacji, więc trzeba nadal uważać.

Grając przeciwko Toksycznemu Mózgowi

Gracz powinien unikać konfrontacji z tym zombie na bliski dystans, ponieważ to ułatwi mu osiągnięcie legendarnego trybu. Trzeba też mieć na uwadze, że dokonanie tego odnowi mu połowę zdrowia, więc to da mu dodatkową szansę na pokonanie gracza. Trzeba pamiętać, że Toksyczny Mózg nie jest ograniczony do walki na najkrótszym dystansie - może on atakować swoim promieniem lub Super ultra kulami, jeśli nie może dosięgnąć gracza pięściami. Ataki te również zostają wzmocnione, jeśli przeciwnik wszedł w stan Nadtoksyczności.

Galeria

Toksyczny Mózg Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Toksyczny Mózg.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Toksyczny Mózg

Ciekawostki

  • Jest to jeden z dwóch legendarnych wariantów, których legendarne liczniki ładuje się inaczej niż poprzez pokonywanie przeciwników. Drugim jest Dyskotekowy Pożeracz, który musi zjeść zombie by naładować licznik.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.