FANDOM

Terror-Former 10,000 jest sztuczką zombie i główną supermocą Huge-Gigantacusa w Plants vs. Zombies Heroes, która tak, jak wszystkie inne supermoce, kosztuje 1PvZH Mózg. Sztuczka ta wyczarowuje (daje do ręki bohatera zombie) losowe środowisko zombie (nie licząc Teleportation Station i Ice Moon), po czym zmniejsza koszt wszystkich kart w jego ręce o 1PvZH Mózg.

Etymologia

Nazwa supermocy pochodzi od słowa "terraform". Terraformowanie jest procesem przekształcania terenu, co nawiązuje do jej umiejętności wyczarowania środowiska. Jest ona połączeniem "terraform" z przyrostkiem "-er", sugerującego, iż jest ona przyczyną procesu, oraz "terror".

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Classes: Brainy, Sneaky
  • Tribes: Science Imp Superpower Trick
  • Abilities: Conjure an Environment. All cards in your hand cost 1PvZH Mózg less.
  • Rarity: Premium - Legendary

This is Huge-Gigantacus' greatest invention ever. It's also his only invention. But it's best not to point that out to him.

TŁUMACZENIE
  • Klasy: Brainy, Sneaky
  • Podział: Naukowa Impowa Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętności: Wyczarowuje Środowisko. Wszystkie karty w twojej ręce kosztują 1PvZH Mózg mniej.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Jest to najświetniejszy wynalazek Huge-Gigantacusa, jaki kiedykolwiek stworzył. Jest to też jego jedyny wynalazek. Najlepiej jednak mu tego nie wytykać.

Strategie

Z

Terror-Former 10,000 jest bardzo użyteczną sztuczką. Można ją wykorzystać zarówno na początku gry, zaraz po jej otrzymaniu, jak i w późniejszych fazach, najlepiej gdy posiada się w ręce więcej kart.

Po pierwsze, sztuczka zapewnia graczowi środowisko, które może silnie pomóc graczowi czy ułatwić aktywację umiejętności niektórych kart, a nawet jeśli nie, nadal zapewnia kontrę na wrogie środowiska. Warto pamiętać, że w połączeniu z drugą umiejętnością sztuczki, środowisko to jest tańsze.

Druga umiejętność jest jednak ważniejszym elementem tej karty. Dzięki niej wszystkie karty, które gracz ma w ręce po wyczarowuje środowiska, tanieją o 1PvZH Mózg. Pozwala to na szybki atak wieloma zombie (w wypadku tanich kart, najlepiej kosztujących 1PvZH Mózg), lub skrócenie czasu oczekiwania na te drogie.

Przeciw

Należy uważać na tą supermoc, ponieważ może ona dać przeciwnikowi niszczycielskie środowisko, które pomoże mu wygrać. Co gorsza, zmniejsza ona koszt kart bohatera zombie (również otrzymanego środowiska), przez co ten będzie mógł zdobyć przewagę tym większą, im więcej kart posiadał w momencie zagrania supermocy. Kartę tą ciężko skontrować. Black-Eyed Pea i Sportacus mogą zniechęcić przeciwnika do jej zagrania. Bardzo prawdopodobnym jest, że jeśli przeciwnik dostanie tą kartę w wyniku bloku, zagra nią natychmiastowo za darmo. To czyni Forget-Me-Nuts mniej skutecznymi, a Brainanę i Dark Matter Dragonfruita praktycznie bezużytecznymi przeciwko tej karcie.

Galeria

Terror-Former 10,000H Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Terror-Former 10,000.

Terror-Former 10,000H