FANDOM

Tennis Champ jest niepospolitą kartą w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy. Kosztuje 1PvZH Mózg i posiada 1Siławpvzh/1Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrana, zyskuje dodatkowe +3Siławpvzh, ale tylko na czas trwania tury, w której ją zagrano.

Historia wersji

1.14.13

  • Zwiększenie rzadkości: z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Sports Zombie
  • Abillities: When played: This gets +3Siławpvzh this turn.
  • Rarity: Premium - Uncommon

When it's Plants vs. Zombies, the score is never love-love.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Sportowy Zombie
  • Umiejętności: Po zagraniu: Dostaje +3Siławpvzh w tej turze.
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Jeśli chodzi o rośliny kontra zombie, wynik to nigdy love-love.

Strategie

Z

Tennis Champ to użyteczna karta, kiedy wymagane jest jednorazowe zadanie dużej ilości obrażeń. Dzięki jej umiejętności potrafi łatwo zniszczyć wiele roślin z wczesnych faz gry. Można też ją wykorzystać jako ostateczny cios w bohatera roślin, co jest szczególnie przydatne ze względu na jej niski koszt. Jej premia działa jednak tylko na czas jednej tury, a po jej upływie staje się kartą z bardzo słabymi statystykami (jak Baseball Zombie), więc gracz powinien korzystać z niej ostrożnie. Może jednak nadal być dobrze wykorzystana, np. dzięki karcie Bad Moon Rising, która zmieni ją w drogiego zombie. Można też ją cofnąć, aby móc aktywować jej umiejętność ponownie.

W porównaniu do Cuckoo Zombie, Tennis Champ jest tańszą opcją, jednak bardzo ograniczoną przez swoje bazowe statystyki. Jeśli gracz nie potrzebuje trwałej siły, ale potrzebuje taniej karty lub gra jako Z-Mech i tworzy sportową talię, będzie ona lepszym wyborem. W innym wypadku to Cuckoo Zombie może okazać się lepszy, jako iż jego siła jest stała.

Jest to sportowa karta, dzięki czemu można wyewoluować na niej Chum Championa, a także będzie otrzymywać premie od Team Mascota i Zombie Coacha.

Przeciw

Gdy Tennis Champ zostanie zagrana, należy na nią uważać, ponieważ potrafi zadać duże obrażenia we wczesnej fazie gry. Gracz powinien pokonać ją lub chociaż zablokować tanią rośliną. Gdy tura się skończy, nie będzie stanowić większego zagrożenia, jako iż jej premia zniknie i stanie się ona zwyczajną postacią kosztującą 1Siławpvzh/1Hpwpvzh. Trzeba jednak uważać, ponieważ przeciwnik może posiadać karty, które ponownie uczynią z niej zagrożenie.

Galeria

Tennis ChampH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Tennis Champ.

Tennis ChampH

Ciekawostki

  • Słowo "love" z jej opisu w tenisie oznacza "0 zdobytych punktów". Opis ten może więc być rozumiany jako "Jeśli chodzi o rośliny kontra zombie, wynik to nigdy 0-0."
  • Dzieli animację z Chimney Sweep.

Zobacz także