FANDOM

Teleportation Zombie jest legendarną kartą zombie w klasie PvZH Brainy IconBrainy w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 1Siławpvzh/5Hpwpvzh. Ze względu na jego umiejętność Gravestone, po zagraniu chowa się do fazy sztuczek zombie w grobie, a do tego posiada umiejętność BullseyeBullseye, dzięki której jego ataki ignorują Super-Block Meter bohatera przeciwnika. Oprócz tego, gracz może grać dowolną ilość postaci zombie w fazie sztuczek tak długo, jak długo ta postać znajduje się na polu gry.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science Zombie
  • Ability: Gravestone, BullseyeBullseye
    You can play Zombies when it's time for Tricks.
  • Rarity: Galactic - Legendary

The phone cord stretches to another dimension.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Gravestone, BullseyeBullseye
    Możesz grać zombie gdy jest pora na sztuczki.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Legendarna

Przewód telefonu ciągnie się do innego wymiaru.

Strategie

Z

Jest to bardzo potężny zombie, który w połączeniu z innymi postaciami potrafi poważnie zaszkodzić przeciwnikowi. Nie posiada on również ograniczeń jeśli chodzi o ilość zombie, które można zagrać w fazie sztuczek, przez co może okazać się użyteczniejszy od sztuczki Teleport, zwłaszcza przeciwko kartom typu Forget-Me-Nuts. Jest on jednak mniej bezpiecznym rozwiązaniem, ponieważ bohater roślin może zniszczyć go zanim gracz będzie w stanie wykorzystać jego pełny potencjał. Umiejętność Gravestone utrudnia przeciwnikowi odpowiednie dostosowanie się do sytuacji, gdyż może on spodziewać się słabego zombie, np. Pied Pipera i tym samym nie reagować, ale z drugiej strony pozwoli to mu zniszczyć go na samym początku rozgrywki z pomocą Grave Bustera.

Żeby zwiększyć szanse na skorzystanie z jego potencjału, najlepiej zaczekać z zagraniem nim do tury, w którym gracz będzie mógł razem z nim zagrać potężnym zombie. Ponieważ posiada umiejętność Gravestone, można połączyć go z Headstone Carverem lub Grave Robberem. Jest to również naukowy zombie, co pozwala łączyć go z Zombot Drone Engineerem, Interdimensional Zombie i Gadget Scientistem.

Przeciw

Tak długo, jak długo ten zombie jest na polu gry w fazie sztuczek, przeciwnik ma ogromną przewagę w postaci możliwości gry postaciami bezpośrednio przed fazą walki, więc warto pokonać tego zombie przed wcześniej wspomnianą fazą. Może to jednak być trudne ze względu na jego 5 punktów zdrowia, więc lepszą opcją jest używanie niszczących kart. Jego umiejętność Gravestone sprawia, że jest niespodziewanym przeciwnikiem, jednak z drugiej strony, czyni go podatnym na Grave Bustera, Blockbuster lub inne karty kontrujące groby. Można też używać Brainany, by przeciwnik nie mógł grać silniejszymi zombie (może grać tylko darmowymi zombie - Swabbie, Goat lub takie, których koszt został zmniejszony do 0).

Galeria

Teleportation ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Teleportation Zombie.

Teleportation ZombieH

Zobacz też