Teleportation Zombie jest legendarną kartą zombie w klasie PvZH Brainy IconBrainy w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 1Siławpvzh/5Hpwpvzh. Ze względu na jego umiejętność Gravestone, po zagraniu chowa się do fazy sztuczek zombie w grobie, a do tego posiada umiejętność BullseyeBullseye, dzięki której jego ataki ignorują Super-Block Meter bohatera przeciwnika. Oprócz tego, gracz może grać dowolną ilość postaci zombie w fazie sztuczek tak długo, jak długo ta postać znajduje się na polu gry.

Historia wersji

1.16.10

  • Tribe: Science Zombie
  • Ability: Gravestone, BullseyeBullseye
    You can play Zombies when it's time for Tricks.
  • Rarity: Galactic - Legendary

The phone cord stretches to another dimension.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Gravestone, BullseyeBullseye
    Możesz grać zombie gdy jest pora na sztuczki.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Legendarna

Przewód telefonu ciągnie się do innego wymiaru.

Strategie

Z

Jest to bardzo potężny zombie, który w połączeniu z innymi postaciami potrafi poważnie zaszkodzić przeciwnikowi. Nie posiada on również ograniczeń jeśli chodzi o ilość zombie, które można zagrać w fazie sztuczek, przez co może okazać się użyteczniejszy od sztuczki Teleport, zwłaszcza przeciwko kartom typu Forget-Me-Nuts. Jest on jednak mniej bezpiecznym rozwiązaniem, ponieważ bohater roślin może zniszczyć go zanim gracz będzie w stanie wykorzystać jego pełny potencjał. Umiejętność Gravestone utrudnia przeciwnikowi odpowiednie dostosowanie się do sytuacji, gdyż może on spodziewać się słabego zombie, np. Pied Pipera i tym samym nie reagować, ale z drugiej strony pozwoli to mu zniszczyć go na samym początku rozgrywki z pomocą Grave Bustera.

Żeby zwiększyć szanse na skorzystanie z jego potencjału, najlepiej zaczekać z zagraniem nim do tury, w którym gracz będzie mógł razem z nim zagrać potężnym zombie. Ponieważ posiada umiejętność Gravestone, można połączyć go z Headstone Carverem lub Grave Robberem. Jest to również naukowy zombie, co pozwala łączyć go z Zombot Drone Engineerem, Interdimensional Zombie i Gadget Scientistem.

Przeciw

Tak długo, jak długo ten zombie jest na polu gry w fazie sztuczek, przeciwnik ma ogromną przewagę w postaci możliwości gry postaciami bezpośrednio przed fazą walki, więc warto pokonać tego zombie przed wcześniej wspomnianą fazą. Może to jednak być trudne ze względu na jego 5 punktów zdrowia, więc lepszą opcją jest używanie niszczących kart. Jego umiejętność Gravestone sprawia, że jest niespodziewanym przeciwnikiem, jednak z drugiej strony, czyni go podatnym na Grave Bustera, Blockbuster lub inne karty kontrujące groby. Można też używać Brainany, by przeciwnik nie mógł grać silniejszymi zombie (może grać tylko darmowymi zombie - Swabbie, Goat lub takie, których koszt został zmniejszony do 0).

Galeria

Teleportation ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Teleportation Zombie.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Teleportation ZombieH