FANDOM

Teleport jest legendarną sztuczką zombie w Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 1PvZH Mózg i pozwala bohaterowi zombie zagrać jedną, dowolną postacią zombie w trakcie obecnej fazy sztuczek, a także dobiera dla niego kartę.

Historia wersji

1.14.13

  • Zmiana opisu umiejętności: z "Możesz zagrać zombie jako sztuczkę w tej turze" do obecnego.

1.16.10

  • Zmiana rzadkości: z Premium - Super-Rzadkiej do Premium - Legendarnej.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science Trick
  • Abilities: You may play a Zombie when it's time for Tricks this turn. Draw a card.
  • Rarity: Premium - Legendary

Feels like cheating.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowa Sztuczka
  • Umiejętności: Możesz zagrać zombie gdy jest pora na sztuczki w tej turze. Dobiera kartę.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Mam wrażenie jakby to było oszustwo.

Strategie

Z

Karta ta potrafi być niszczycielska, jeśli gracz posiada możliwość zagrania potężnego zombie bez pozwolenia przeciwnikowi zareagować na jego zagranie. W zamian za to gracz musi jednak wydać dodatkowy mózg (chyba że posiada na polu gry Zombology Teacher lub koszt tej karty został zmniejszony w inny sposób). Oprócz tego, sztuczka ta dobiera graczowi kartę, co pomoże utrzymać optymalną ilość kart w ręce.

Sztuczka Teleport szczególnie dobrze łączy się z zombie posiadającymi umiejętności wpływające na wszystkie rośliny na polu gry (np. Zombot 1000), lub nawet na jedną, jeśli w fazie zombie żadna nie jest w grze. Oprócz tego, można wskazać wszelkie zombie z umiejętnościami aktywowanymi po zranieniu bohatera roślin, o ile nie posiadają Gravestone. Jeszcze jedną postacią, dobrze łączącą się z tą kartą, jest Trickster, którego koszt zostanie natychmiastowo zmniejszony po zagraniu Teleportem.

Przeciw

Gracz musi uważać na tą sztuczkę, ponieważ jeśli gracz posiada do tego potężną postać, może to odmienić losy gry na jego korzyść. Sztuczkę tą trudno skontrować. Dobry może być Dark Matter Dragonfruit, jednak jego koszt jest wysoki, więc jest to kontra tylko na końcowe tury. Forget-Me-Nuts mogą opóźnić przeciwnika, a Brainana może powstrzymać go na jedną turę przed zagraniem, jednak koszt tej karty jest również dość wysoki.

Galeria

TeleportH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Teleport.

TeleportH

Ciekawostki

Zobacz też