Technik Dźwięku jest bardzo rzadkim wariantem Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest odblokowany tak, jak większość postaci w grze. Posiada on broń ograniczoną do bliskiego dystansu, która przegrzewa się po zbyt długim używaniu. Cechą szczególną tego wariantu jest zwiększona ilość zdrowia w porównaniu do innych Inżynierów.

Opis w Albumie z naklejkami

Technik Dźwięku jest w trasie, odkąd pamięta. Właściwie to nie pamięta, od kiedy. Dołączyłby do bitwy o Zomburbię dużo wcześniej, gdyby tylko słyszał, co się do niego mówi.

Opis w grze

Dzięki krótkozasięgowemu działu dźwiękowemu Technik Dźwięku może zadawać ogromne obrażenia z bliska.

Wygląd

Jest to Inżynier z żółtym kolorem włosów. Nosi na głowie czapkę z przyczepionymi do niej pałeczkami od perkusji. Na plecach z kolei nosi głośniki. Na jednej ręce ma zegarek. Jeśli chodzi o obuwie, nosi on tylko jeden sandał.

Strategie

Grając jako Technik Dźwięku

Broń Technika Dźwięku działa tylko z bliska, przez co gracz może mieć kłopoty w starciach na daleki dystans. Jest on jednak bardzo silny, jeśli gracz zdoła zbliżyć się do wrogów. Granat dźwiękowy i młot pneumatyczny są bardzo przydatnymi zdolnościami gdy gracz używa tego wariantu, ponieważ pozwalają na łatwe zbliżenie się. Jeśli wróg znajduje się za daleko, zawsze można użyć miotacza wielkich bełtów, by móc atakować tym wariantem na dystans. Należy jednak uważać, ponieważ można przez to stać się podatnym na ataki.

Grając przeciwko Technikowi Dźwięku

W walce z nim należy zachowywać bezpieczną odległość, co może być trudne ze względu na fakt, że jest on w stanie ogłuszyć gracza lub też aktywować młot pneumatyczny. Trzeba też pamiętać, że posiada on więcej zdrowia niż inni Inżynierowie, przez co może przetrwać dłużej.

Galeria

Technik Dźwięku Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Technik Dźwięku.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Technik Dźwięku

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy zombie w grze (nie licząc Z-Mechów), który posiada większą ilość zdrowia od innych wariantów swojej klasy.
  • Jest jedynym Inżynierem z bronią przeznaczoną do walki na krótki dystans.
  • Gdy roślina zostanie zaatakowana Czyścicielem, ekran grającego nią będzie się rozmywać.
  • We wcześniejszych wersjach gry, rośliny zaatakowane Czyścicielem nie mogły używać swoich zdolności. Zostało to jednak później naprawione.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.