Team Mascot to pospolita karta w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Hearty IconHearty. Kosztuje 3PvZH Mózg, posiada 1Siławpvzh/4Hpwpvzh i na początku każdej tury daje wszystkim sportowym zombie +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.

Historia wersji

1.16.10

  • Zwiększenie zdrowia: z 3Hpwpvzh do 4Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Imp Sports Zombie
  • Ability: Start of turn: All Sports Zombies get +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Basic - Common

Say what you will about the costume - Zombie morale has never been better.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Sportowy Imp Zombie
  • Umiejętność: Na początku tury: Wszystkie Sportowe Zombie dostają +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Mów co chcesz o kostiumie - morale Zombie nigdy nie były lepsze.

Strategie

Z

Jest to potężna karta w talii opierających się na sportowych zombie. Gracz powinien go używać gdy na polu gry posiada kilku różnych sportowców, ponieważ mogą stać się niszczycielscy. Jeśli gracz posiada kilka Team Mascotów, powinien ich wykorzystać, ponieważ będą dawać sobie nawzajem premie, dzięki czemu można łatwo wygrać grę. Gracz może wspierać tego zombie grając Zombie Coachem, przez co sportowi zombie nie będą mogli zostać w danej turze zranieni, co ułatwi tej postaci zwiększenie ich statystyk.

Przeciw

Gracz powinien pozbyć się Team Mascota jak najszybciej, ponieważ może on łatwo dać bohaterowi zombie przewagę. Najlepszy sposób na wyeliminowanie go to sztuczka niszcząca zombie (np. Squash), ponieważ zadziała nawet gdy posiada premię od Zombie Coacha.

Galeria

Team MascotH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Team Mascot.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Team MascotH

Ciekawostki

  • Opis Hot Dog Impa o nim wspomina. Według niego to on miał nosić przebranie kurczaka, lecz Team Mascot zdobył je pierwszy.