Szmaciany Słonecznik to wariant Słonecznika występujący w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest to rzadka postać. Posiada standardową ilość punktów zdrowia. W jednej serii wystrzałów może wystrzelić do 40 pocisków, średnio zadając 10 punktów obrażeń. Przeciwnik pokonany przez Szmacianego Słonecznika pozostawia po sobie uzdrawiające słońca, które mogą zostać zebrane przez członków drużyny roślin. Wariant ten można odblokować przez zebranie pięciu elementów postaci, które wypadają z paczek z naklejkami.

Opis w Albumie z naklejkami

Jeżeli wydawało ci się, że moc Szmacianego Słonecznika opiera się na promieniach słońca i tęczy, to... Masz rację! Na szczęście zombie nie mogą znieść światła słonecznego, a tęczę darzą czystą nienawiścią.

Wygląd

Szmaciany Słonecznik wyglądem nawiązuje do szmacianych zabawek. Jest większy objętościowo od standardowych Słoneczników, gdyż sprawia wrażenia bycia wypełnionym wewnątrz materiałem. Na całym jego ciele są widoczne różnej wielkości łatki i zszycia. W miejscu oczu widoczne są guziki. Na twarzy można także zobaczyć rumieńce.

Strategia

Grając jako Szmaciany Słonecznik

Grając jako Szmaciany Słonecznik powinniśmy zachodzić przeciwników od tyłu. Ułatwi to nam spokojne wycelowanie i wykonanie serii wystrzałów. W ten sposób bez problemu pokonamy przeciwników posiadających nawet 200 punktów zdrowia. Jeśli jesteśmy zmuszeni do atakowania od przodu, należy przemieszczać się na boki, by utrudnić przeciwnikowi zadania nam obrażeń. Dodatkowo warto przemieszczać się w grupie innych Słoneczników lub innych roślin. Warto po wystrzałach przeładować broń, nawet jeśli licznik amunicji nie wynosi 0 lub 1. W czasie przeładowywania należy dla bezpieczeństwa schować za osłonę.

Grając przeciwko Szmacianemu Słonecznikowi

Grając przeciwko Szmacianemu Słonecznikowi warto użyć wszelkich środków powodujących spowolnienie tej postaci. Świetnie przeciwko temu Słonecznikowi sprawdzą się zarówno postacie zamrażające, ale też i ogniste. Skutecznym atakiem jest też atak na odległość wykonany przez warianty snajperskie. Jest to spowodowane tym, że większość Słoneczników nie radzi sobie ze strzelaniem na odległość, co dla nas oznacza większą ochronę przed obrażeniami. Jeśli znajdziemy się w bezpośrednim starciu z Szmacianym Słonecznikiem, należy wykonywać chaotyczne ruchy, np. poruszanie się na boki. Nie można jednak ciągle przemieszczać się wtedy tylko w jedną stronę, gdyż ułatwiamy mu wtedy atak.

Galeria

Szmaciany Slonecznik Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Szmaciany Słonecznik.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Szmaciany Slonecznik

Ciekawostki

  • Chwilę po pokonaniu przeciwnika przez Szmacianego Słonecznika wystrzeliwane są promienie tęczy w różnych kierunkach.
  • Dźwięk wystrzeliwania pocisków przez ten wariant przypomina ten wydawany przez karuzele dla dzieci w wesołych miasteczkach.
  • Jest jednym ze Słoneczników, który ma unikatowy dźwięk przeładowywania.