FANDOM

Synchronized Swimmer jest okazjonalną kartą zombie dla klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 2PvZH Mózg i jej początkowe statystyki to 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Posiada umiejętność Amphibious, dzięki której można ją grać na wodnych rzędach. Dodatkowo, gdy zostanie zagrana, zmienia swoje statystyki siły i ataku na te innego zombie na polu gry, jeśli jakikolwiek się na nim znajduje.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribes: Dancing Sports Zombie
  • Ability: Amphibious
    When played: This Zombie copies the Siławpvzh and Hpwpvzh of another Zombie.
  • Rarity: Event

It takes a lot of practice for two Zombies' heads to fall off at the exact same time.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Tańczący Sportowy Zombie
  • Umiejętność: Amphibious
    Po zagraniu: Kopiuje Siławpvzh i Hpwpvzh innego zombie.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Potrzeba dużo praktyki by głowy dwóch zombie odpadły w dokładnie tym samym czasie.

Strategie

Z

Dobrze wykorzystana Synchronized Swimmer może okazać się ogromnym zagrożeniem dla bohatera roślin. Jeśli gracz posiada na polu gry zombie z dużymi statystykami, ta nie tylko będzie mogła przejąć jego statystyki zaraz po zagraniu, co w połączeniu z jej niskim kosztem da graczowi możliwość zagrania innymi kartami, ale również dzięki umiejętności Amphibious będzie trudniejsza do skontrowania. Warto posiadać w taliach z nią zombie z wysokimi statystykami lub karty zwiększające je. Jeśli gracz nie jest zadowolony ze statystyk żadnego z zombie, zwłaszcza jeśli nie przekraczają one 2Siławpvzh/2Hpwpvzh, nie powinno się nią grać, chyba że od tego zależą losy gry. Warto skopiować statystyki Deep Sea Gargantuara, który ma wysokie statystyki jak na swój koszt, albo wykorzystać strategię z Vitamin Z i/lub Sugary Treat i/lub Healthy Treat, gdyż są to tanie, dające duże premie sztuczki, dzięki którym skopiowane Siławpvzh i Hpwpvzh będą jeszcze wyższe bez potrzeby zagrywania drogiego zombie.

Jako sportowa karta może otrzymać premie w połączeniu z Team Mascotem lub Zombie Coachem w taliach The Smasha. Jest również tańczącą kartą, co w taliach Electric Boogaloo pozwala połączyć ją z Aerobics Instructor, Headhunterem, a nawet Flamenco Zombie, który dzięki jej umiejętności Amphibious ma szansę zadać nawet 10 punktów obrażeń bohaterowi roślin bez potrzeby używania Killer Whale'a (w standardowym układzie pola gry).

Przeciw

Gracz musi uważać na wszelkie zombie z wysokimi statystykami, ponieważ przeciwnik może zagrać tą kartą i tym samym stworzyć kolejne zagrożenie na polu gry małym kosztem. Warto starać się zniszczyć najsilniejsze zombie by osłabić ewentualną Synchronized Swimmer. Ze względu na fakt, że jej statystyki na początku zależą od innych zombie, nie ma jednolitej kontry na tę kartę. Najprawdopodobniej przeciwnicy będą zawsze grać tą postacią na wodnym rzędzie jeśli nie jest on zajęty, więc należy na niego zwracać szczególną uwagę.

Galeria

Synchronized SwimmerH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Synchronized Swimmer.

Synchronized SwimmerH

Ciekawostki

  • Jeśli Synchronized Swimmer skopiuje statystyki innego zombie po tym, jak zostanie wykorzystana umiejętność Intergalactic Warlorda, premia tej umiejętności nadal zostanie nałożona na nią, przez co będzie mieć wyższe statystyki od kopiowanego zombie.