Surfer Zombie to niepospolity zombie w klasie PvZH Beastly IkonaBeastly w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 4PvZH Mózg i posiada 4Siławpvzh/3Hpwpvzh, umiejętność Amphibious, która pozwala na granie nim na wodnych rzędach, oraz PvZH FrenzyFrenzy, dzięki której wykona Dodatkowy Atak gdy zniszczy roślinę i sam przetrwa.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

1.22.12

  • Zmiana podziału: z Vacation Sports Zombie do Party Sports Zombie.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Party Sports Zombie
  • Abilities: Amphibious, PvZH FrenzyFrenzy
  • Rarity: Galactic - Uncommon

He used to hang 10 with the best of them, but ever since he lost that toe to a shark he hasn't been able to hang more than 9.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Imprezowy Sportowy Zombie
  • Umiejętności: Amphibious, PvZH FrenzyFrenzy
  • Rzadkość: Galaktyczna - Niepospolita

Dawniej zaliczał dychę z tymi najlepszymi, ale od kiedy przez rekina stracił ten palec u stopy, nie jest w stanie zaliczać więcej niż dziewiątkę.

Strategie

Z

Surfer Zombie, ze względu na swoje umiejętności, jest w miarę użyteczną kartą ofensywną. Dzięki umiejętności Amphibious ma łatwiejszą możliwość atakowania, ponieważ większość postaci roślin nie może być grana na wodzie. Umiejętność PvZH FrenzyFrenzy również potrafi pomóc mu przebić się do bohatera roślin, ponieważ jeśli uda mu się zniszczyć blokującą go roślinę i nie zostanie przy tym zniszczony, będzie w stanie zaatakować jeszcze raz, o ile na polu gry nie ma Wing-Nuta. Można zwiększać jego statystyki, aby był większym zagrożeniem. Ponadto, jako sportowa karta, otrzymuje premie od Team Mascot i Zombie Coacha, a także można wyewoluować na nim Chum Championa, jednak bez wyczarowania go tylko The Smash może korzystać z nich razem.

Przeciw

Surfer Zombie może być potencjalnym zagrożeniem, zwłaszcza jeśli zostanie zagrany na wodzie. Jest to łatwy przeciwnik jeśli gracz ma dostęp do karty mogącej go zniszczyć, np. Shamrocket czy Berry Blast, lub rośliny z co najmniej 3Siławpvzh (o ile przeciwnik nie zwiększył jego zdrowia) (jeśli Surfer Zombie jest na wodzie, roślina ta musi mieć też umiejętność Amphibious). Jeżeli Surfer Zombie zajmuje wodny rząd, a gracz nie ma dostępu do niego, można go spróbować spowalniać (np. grać rośliną posiadającą co najmniej 5Hpwpvzh czy PvZH Freeze Iconzamrażaniem). Jeśli to również nie jest możliwe, jedyną opcją jest próba wyprzedzenia przeciwnika w obrażeniach i/lub czekanie na odpowiednią kartę.

Galeria

Surfer ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Surfer Zombie (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Surfer ZombieH

Ciekawostki

  • Jeśli Surfer Zombie otrzymał umiejętność PvZH OvershootOvershoot, przy jej wykorzystaniu wykona animację przypominającą animację zniszczenia, jednakże inną od jego bazowej. Jako iż animacja wykorzystywana przez tą umiejętność to ta sama, która jest używana przy aktywacji umiejętności specjalnych kart, można zasugerować, że początkowo Surfer Zombie miał mieć umiejętność aktywowaną przy jego zniszczeniu, jednak została ona odrzucona.