FANDOM

Superskok z przytupem
Superskok z przytupem jest drugą zdolnością Supermózga w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona wyskoczyć wysoko w powietrze, a przy lądowaniu uderzyć o ziemię, co zada obrażenia wrogom w obszarze rażenia i wybije ich w stronę Supermózga. Odnawia się przez 11 sekund.

Opis

Podskocz wysoko, po czym wyląduj z wybuchową mocą.

Strategie

Grając jako Supermózg

Superskok z przytupem to wszechstronna zdolność, która pozwala na wiele różnych manewrów. Po pierwsze, jest świetna jako atak początkowy, który nie tylko pozwoli graczowi się zbliżyć, ale też zada nieco obrażeń, przy tym spowalniając uciekającego wroga, ponieważ w wypadku trafienia zostanie wybity w stronę gracza, co pozwala na łatwiejsze ataki pięściami oraz możliwość połączenia tej zdolności z turboobrotami. Zdolność ta pozwala też na użycie super ultra kuli w trakcie jej działania, aby móc dokonać dystansowego ataku z powietrza, np. kiedy przeciwnicy są na podwyższeniu, jednak anuluje to uderzenie o ziemię. Oprócz tego, jej zasięg pozwala na ucieczkę z niełatwej walki, a także na dostanie się na trudno dostępne miejsca.

Grając jako roślina

Zdolność ta jest trudna do uniknięcia, ponieważ nawet jeśli gracz otrzyma mniej obrażeń ze względu na bycie dalej od przeciwnika, nadal zostanie wybity w jego stronę. Można jednak skorzystać ze zdolności pozwalających na szybkie przemieszczenie się lub zapewniających niewrażliwość na obrażenia. Kaktus może spróbować skontrować tą zdolność stawiając minę ziemniaczaną w miejscu, gdzie Supermózg próbuje wylądować.

Galeria

Superskok z przytupem Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Superskok z przytupem.

Superskok z przytupem