FANDOM

Może chodziło ci o Super Brainza z Plants vs. Zombies Heroes?

Supermózg jest klasą zombie w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Specjalizuje się głównie w walce wręcz. Supermózgi potrafią skakać wyżej, kiedy gracz przytrzymuje przycisk odpowiedzialny za skok.

Podstawowa broń Supermózga pozwala na wykonywanie potrójnych serii uderzeń pięścią, gdzie każde następne zadaje większe obrażenia. W trakcie przybliżania gracz może atakować na dystans ciągłym promieniem, który przegrzewa się po zbyt długim strzelaniu.

Warianty

Opis w Albumie z naklejkami

Choć stworzono go w laboratorium do udziału w bitwie o Zomburbię, Supermózg przekonany jest, że gra w filmie akcji z lat 80. Gdy nie rzuca grepsami upewnia się, że jego fryzura jest w nienagannym stanie.

Opis w grze

Jego bohaterskie pięści na krótki dystans i bohaterski promień na daleki dystans sprawiają, że stanowi ogromne zagrożenie dla wrogów!

Wygląd

Jest to wyjątkowo silnie zbudowany zombie, noszący strój charakterystyczny dla retro superbohaterów, nie brakuje maski i peleryny. W jego stroju dominuje kolor fioletowy i żółty. Nosi tylko jeden but, co jest charakterystyczne dla wielu zombie.

Zdolności

  • Super ultra kula - Super ultra kula to najskuteczniejszy pocisk przeciwroślinny. Strzelaj z ziemi lub z powietrza - wybór należy do ciebie!
  • Turboobroty - Turboobroty przeobrażają Supermózga w chaotyczny wir, który przyciąga i rani rośliny.
  • Bohaterski kopniak - Bohaterski kopniak jest jak dwie zdolności w jednej! Możesz przekopać się przez siły wroga na ziemi lub zaatakować z powietrza, by szybko skrócić dystans do celu!
  • SuperMultiKula - Czy jest coś bardziej efektownego niż strzał ognistą kulą prosto z dłoni? Strzelanie wieloma kulami naraz, naturalnie!
  • Supersterowana ultrakula - Masz dość tego, że rośliny robią uniki przed kulami? Mamy dobrą wiadomość! Supersterowana ultrakula jest powolna, ale goni za roślinami!

Strategie

Grając jako Supermózg

Jest to klasa radząca sobie z bliska dzięki swoim atakom pięściami. Najlepiej używać pięści w przy atakach z zaskoczenia lub w momencie, kiedy to przeciwnik zbliża się do gracza (głównie Pożeracze). Do zbliżania się można wykorzystywać bohaterskie kopniaki, z kolei turboobroty mogą pomóc w ewentualnej ucieczce, ponieważ zmniejszają one obrażenia zadawane graczowi, lub też osłabieniu atakowanego celu. Cechą szczególną jego wariantu jest możliwość przełączenia ataku na promień, który z kolei przydaje się w chwili bezpośrednich konfrontacji z przeciwnikiem, gdy ten znajduje się dostatecznie blisko gracza, jednakże za daleko by trafiać pięściami. Wysoki skok Supermózga nadaje się do wskakiwania na dachy by strącać z nich znajdujące się tam rośliny.

Grając przeciwko Supermózgowi

Supermózgi mogą być trudne do pokonania ze względu na wysoki poziom zdrowia, jednak są one w miarę powolne i duże, przez co łatwo je trafiać. Należy zwracać uwagę na ewentualne super kule, które mogą być wystrzeliwane w stronę gracza. Gdy gracz widzi zbliżającego się Supermózga, powinien starać się mu uciec lub spróbować go pokonać, by nie był on w stanie zaatakować pięściami. Należy jednak pamiętać, że nie jest on ograniczony tylko do pięści - potrafi on ostrzeliwać gracza swoim promieniem, nie wspominając o super kulach różnego rodzaju. Jego promień nie jest jednak dużym zagrożeniem, jeśli gracz jest dostatecznie daleko.

Galeria

Supermózg Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Supermózg.

Supermózg

Ciekawostki

  • Gra czasem określa tą klasę jako "Superbohater".
    • To samo dzieje się w wypadku klasy Kapitana Siwobrodego, która jest określana jako "Pirat".
    • Może to być spowodowane tym, że Supermózg i Kapitan Siwobrody to tylko nazwy podstawowych wariantów, a nie całych klas.
  • Jest to jedna z dwóch klas posiadających dwa rodzaje broni, drugą jest Kapitan Siwobrody.
  • Uważa, że cały świat w którym się znajduje to tylko plan filmowy, a on sam gra w filmie akcji, co wyjaśnia jego odwagę.

Zobacz też