Może chodziło ci o Super Brainza z Plants vs. Zombies Heroes?

Supermózg jest klasą zombie w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Specjalizuje się głównie w walce wręcz. Supermózgi potrafią skakać wyżej, kiedy gracz przytrzymuje przycisk odpowiedzialny za skok.

Podstawowa broń Supermózga pozwala na wykonywanie potrójnych serii uderzeń pięścią, gdzie każde następne zadaje większe obrażenia. W trakcie przybliżania gracz może atakować na dystans ciągłym promieniem, który przegrzewa się po zbyt długim strzelaniu.

Warianty

Opis w Albumie z naklejkami

Choć stworzono go w laboratorium do udziału w bitwie o Zomburbię, Supermózg przekonany jest, że gra w filmie akcji z lat 80. Gdy nie rzuca grepsami upewnia się, że jego fryzura jest w nienagannym stanie.

Opis w grze

Jego bohaterskie pięści na krótki dystans i bohaterski promień na daleki dystans sprawiają, że stanowi ogromne zagrożenie dla wrogów!

Wygląd

Jest to wyjątkowo silnie zbudowany zombie, noszący strój charakterystyczny dla retro superbohaterów, nie brakuje maski i peleryny. W jego stroju dominuje kolor fioletowy i żółty. Nosi tylko jeden but, co jest charakterystyczne dla wielu zombie.

Zdolności

  • Super ultra kula - Super ultra kula to najskuteczniejszy pocisk przeciwroślinny. Strzelaj z ziemi lub z powietrza - wybór należy do ciebie!
  • Turboobroty - Turboobroty przeobrażają Supermózga w chaotyczny wir, który przyciąga i rani rośliny.
  • Bohaterski kopniak - Bohaterski kopniak jest jak dwie zdolności w jednej! Możesz przekopać się przez siły wroga na ziemi lub zaatakować z powietrza, by szybko skrócić dystans do celu!
  • SuperMultiKula - Czy jest coś bardziej efektownego niż strzał ognistą kulą prosto z dłoni? Strzelanie wieloma kulami naraz, naturalnie!
  • Supersterowana ultrakula - Masz dość tego, że rośliny robią uniki przed kulami? Mamy dobrą wiadomość! Supersterowana ultrakula jest powolna, ale goni za roślinami!

Strategie

Grając jako Supermózg

Jest to klasa radząca sobie z bliska dzięki swoim atakom pięściami. Najlepiej używać pięści w przy atakach z zaskoczenia lub w momencie, kiedy to przeciwnik zbliża się do gracza (głównie Pożeracze). Do zbliżania się można wykorzystywać bohaterskie kopniaki, z kolei turboobroty mogą pomóc w ewentualnej ucieczce, ponieważ zmniejszają one obrażenia zadawane graczowi, lub też osłabieniu atakowanego celu. Cechą szczególną jego wariantu jest możliwość przełączenia ataku na promień, który z kolei przydaje się w chwili bezpośrednich konfrontacji z przeciwnikiem, gdy ten znajduje się dostatecznie blisko gracza, jednakże za daleko by trafiać pięściami. Wysoki skok Supermózga nadaje się do wskakiwania na dachy by strącać z nich znajdujące się tam rośliny.

Grając przeciwko Supermózgowi

Supermózgi mogą być trudne do pokonania ze względu na wysoki poziom zdrowia, jednak są one w miarę powolne i duże, przez co łatwo je trafiać. Należy zwracać uwagę na ewentualne super kule, które mogą być wystrzeliwane w stronę gracza. Gdy gracz widzi zbliżającego się Supermózga, powinien starać się mu uciec lub spróbować go pokonać, by nie był on w stanie zaatakować pięściami. Należy jednak pamiętać, że nie jest on ograniczony tylko do pięści - potrafi on ostrzeliwać gracza swoim promieniem, nie wspominając o super kulach różnego rodzaju. Jego promień nie jest jednak dużym zagrożeniem, jeśli gracz jest dostatecznie daleko.

Galeria

Supermózg Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Supermózg.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Supermózg

Ciekawostki

  • Gra czasem określa tą klasę jako "Superbohater".
    • To samo dzieje się w wypadku klasy Kapitana Siwobrodego, która jest określana jako "Pirat".
    • Może to być spowodowane tym, że Supermózg i Kapitan Siwobrody to tylko nazwy podstawowych wariantów, a nie całych klas.
  • Jest to jedna z dwóch klas posiadających dwa rodzaje broni, drugą jest Kapitan Siwobrody.
  • Uważa, że cały świat w którym się znajduje to tylko plan filmowy, a on sam gra w filmie akcji, co wyjaśnia jego odwagę.