FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Impa?

Super-Fan Imp jest szóstym i ostatnim zombie występującym w Modern Day z gry Plants vs. Zombies 2. Może on wysadzić każdą niedefensywną roślinę i, we współpracy z All-Star Zombie, zostać wykopany na linie od pierwszej do trzeciej. Jest wariantem Impa.

Opis w Suburban Almanac

TOUGHNESS: Average
SPEED: Hungry

An all-too enthusiastic imp who explodes with rah-rah-rah fever.

Super-Fan Imp has season tickets, subscribes to the team newsletter, and is super pumped about exploding on contact with fans of the opposing team.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Przeciętna
Szybkość: Głooodna

Nazbyt entuzjastyczny Imp eksplodujący z ża-ża-ża żarem.

Super-Fan Imp posiada przepustkę sezonową, prenumeratę na gazetkę drużynową i super wiedzę o eksplodowaniu przy kontakcie z kibicami drużyny przeciwnej.

Występowanie

Modern Day: Dni 24, 25, 26, 28, 29, 30, 31 i Highway of the Danger Room

Strategie

Warto przeciw niemu stosować Primal Wall-nuta, gdy idzie sam, gdyż nie może go wysadzić w powietrze. Jeśli zostanie wykopany, powinniśmy użyć Blovera lub wykopać roślinę w którą wleci by odzyskać słońce lub dać ją wysadzić i ją szybko odbudować.

Galeria

Super-Fan Imp Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Super-Fan Imp.

Super-Fan Imp

Ciekawostki

  • Ogień, który płonie na loncie, nie może zostać zgaszony przez lodowe rośliny. Jest to najprawdopodobniej niedopatrzenie twórców lub ich celowy zabieg.
  • Jest bardzo podobny do Imp Punta.
  • Nawet jeśli nie będzie żadnej rośliny obok niego, to on i tak eksploduje.
  • Jest jedynym zombie w świecie Modern Day, który nie bazuje na żadnym zombie z pierwszej części gry.
  • Według Almanaca jest to stereotypowy kibic.

Zobacz też