FANDOM

Sun Bean jest rośliną występującą w świecie Dark Ages z gry Plants vs. Zombies 2. Po tym gdy zostanie zjedzony przez zombie, nieumarły wraz z każdymi otrzymywanymi obrażeniami będzie 'wyrzucał' z siebie słońce (dokładnie 5 jednostek słonecznych na 1 punkt obrażeń). Zombie, który go zjadł, ma żółte oczy i otacza go złota aura.

Etymologia

Sun Bean pochodzi od fasoli. Słowo 'sun' oznacza 'słońce'.

Opis w Almanacu

Sun cost: 50

AREA: Single
RECHARGE: Sluggish

Sun Beans infect zombies with sun. As a zombie takes damage they generate sun.

As the eldest of the bean brothers, Sun Bean often finds his siblings exasperating. Chili Bean is a little crude, Laser Bean is too far out, and Spring Bean is just plain lazy. Still, he loves them just the same. That's how it is with family.

TŁUMACZENIE

Koszt: 50

Obszar: Pojedynczy
Odnawianie: Powolne

Sun Beany zarażają zombie chorobą słoneczną. Gdy zombie otrzymuje obrażenia, generuje słońce.

Będąc najstarszym z braci fasolek, Sun Bean często myśli o swoim rodzeństwie, że są nieznośni. Chili Bean jest troszkę nieokrzesany, Laser Bean też zbyt rozwydrzony, a Spring Bean to po prostu leniuch. Mimo to bardzo ich kocha. Tak to jest właśnie w rodzinie.

Ulepszenia

Gdy damy Sun Beanowi Plant Food, zombie który go zje, automatycznie zginie, generując aż 15 słońca za jeden punkt obrażeń.

Strategie

Sun Beana nie warto stosować przeciwko zwykłym zombie. Jest to nieopłacalne, ponieważ po zabiciu takiego zombie, otrzymamy równowartość samej rośliny. Przydatna jednak jest na Conehead Zombie, Knight Zombie lub na o wiele mocniejszych jak np. Robo-Cone Zombie, zwłaszcza z Efektem Plant Food. Nie jest dobra przeciw zombie, którzy natychmiastowo niszczą rośliny (np. Gargantuar, Explorer Zombie) lub na Mecha-Football Zombie, który ją przesuwa.

Galeria

Sun Bean Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Sun Bean.

Sun Bean

Ciekawostki

  • On i Magnet-shroom są jedynymi roślinami, które potrafią zabić zombie jedynie swoim efektem Plant Food.
  • Jest pierwszą rośliną produkującą słońce, która nie produkuje słońca bezpośrednio.
  • Podczas efektu Plant Food, jego oczy stają się większe i zaczyna wibrować.

Zobacz też