Summoning jest supermocą zombie z Plants vs. Zombies Heroes przypisaną Professorowi Brainstormowi i Immorticii. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy i kosztuje 1PvZH Mózg. Po zagraniu tworzy na wybranym niewodnym rzędzie zombie kosztującego 2PvZH Mózg lub mniej.

Historia wersji

1.2.12

  • Przypisano supermoc Professorowi Brainstormowi i Immorticii.

1.8.23

  • Zmiana umiejętności: z "Tworzy losowego Zombie kosztującego 2PvZH Mózg" do "Tworzy losowego Zombie kosztującego 2PvZH Mózg lub mniej".

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Superpower Trick
  • Ability: Make a random Zombie that costs 2PvZH Mózg or less.
  • Rarity: Super-Rare

It's like a blind date... but with Zombies... and fighting.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętność: Tworzy losowego Zombie kosztującego 2PvZH Mózg lub mniej.
  • Rzadkość: Super-Rzadka

To jak randka w ciemno... ale z Zombie... i walką.

Strategie

Z

Ta supermoc jest nieprzewidywalna, ponieważ może dać graczowi zarówno słabego zombie, takiego jak Skunk Punk, jak i legendarną kartę, jaką jest Barrel of Deadbeards. Najlepiej wykorzystać ją w celu zablokowania przeciwnych roślin, aczkolwiek można też podjąć ryzyko i użyć sztuczki na wolnym rzędzie, gdyż jest szansa na otrzymanie Mini-Ninjy, Pool Sharka bądź Cuckoo Zombie którzy są przydatni w walce z bohaterem wroga.

Przeciw

Gracz powinien być przygotowany na ewentualne użycie tej supermocy i ewentualne kłopoty z przywołanym zombie. Black-Eyed Pea może ewentualnie sprawić, że przeciwnik będzie starał się grać ostrożniej. Warto przygotować również sztuczki niszczące jeśli przywołany przeciwnik będzie sprawiał kłopot.

Galeria

SummoningH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Summoning.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

SummoningH