Sugary Treat to sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy, kosztuje 2PvZH Mózg i pozwala dać wybranemu zombie +3Siławpvzh/+1Hpwpvzh.

Historia wersji

1.8.23

  • Dodano do gry.

1.10.14

  • Zmiana zestawu: z Super-Rzadkiej do Event.

1.22.12

  • Zmiana umiejętności: z "Zombie dostaje +2Siławpvzh" do "Zombie dostaje +3Siławpvzh/+1Hpwpvzh".
  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena do Kolosalnej - Niepospolitej.
  • Zmiana opisu: początkowo brzmiał Tooth decay: It is not exactly a big concern for Zombies. - Próchnica zębów: To nie jest zbyt wielki problem dla zombie.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • 'Tribe: Gourmet Trick
  • Ability: A Zombie gets +3Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Colossal - Uncommon

Tooth decay: Not exactly a big concern for Zombies.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Jedzeniowa Sztuczka
  • Umiejętność: Zombie dostaje +3Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Kolosalna - Niepospolita

Próchnica zębów: Niezbyt wielki problem dla zombie.

Strategie

Z

Dzięki tej sztuczce można zwiększyć obrażenia kart gracza, dzięki czemu można sobie ułatwić pokonanie rośliny lub bohatera przeciwnika. Pomaga to również w ochronie zombie przed niektórymi kartami, na przykład Chomperem, aczkolwiek może uczynić ich podatnymi na Shamrocket i Doom-Shrooma, więc należy się zastanowić, czy warto. Sugary Treat daje też niewielką premię do zdrowia, więc można to wykorzystać, jeśli dodatkowy punkt zdrowia ma znaczenie w wypadku uratowania zombie.

Przeciw

Jeśli przeciwnik nie posiada zombie na polu gry, nie trzeba się przejmować tą sztuczką, chyba że przeciwnikiem jest Professor Brainstorm, który może zagrać postaciami w fazie sztuczek. Gdy ta karta zostanie zagrana, można wykorzystać premię do siły do zniszczenia postaci przeciwnika Shamrocketem lub Doom-Shroomem. Gracz może też zniechęcić przeciwnika do grania tą sztuczką Sportacusem lub Black-Eyed Pea, lub też utrudnić Forget-Me-Nuts, Brainaną lub Dark Matter Dragonfruitem.

Galeria

Sugary TreatH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Sugary Treat.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Sugary TreatH