Stupid Cupid to karta zombie w Plants vs. Zombies Heroes dodana z okazji eventu Valenbrainz. Należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy. Posiada 4Siławpvzh/2Hpwpvzh i jego zagranie kosztuje 4PvZH Mózg. Gdy zostanie zagrany, zadaje 1 punkt obrażeń wybranej roślinie oraz zeruje jej siłę na czas trwania obecnej tury.

Historia wersji

1.10.22

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Imp Zombie
  • Ability: When played: Do 1 damage to a Plant. That Plant has 0Siławpvzh this turn.
  • Rarity: Event

What's love got to do with it? Honestly, he has no idea.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Imp Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Zadaje 1 punkt obrażeń roślinie. Ta posiada 0Siławpvzh w tej turze.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Co miłość ma z tym wspólnego? Szczerze mówiąc, on nie ma pojęcia.

Strategie

Z

Stupid Cupid posiada sprytną umiejętność, która może zostać wykorzystana w dobry sposób. Można go użyć do zniszczenia rośliny posiadającej 1Hpwpvzh (jeśli nie ma PvZH ArmoredArmored) lub też defensywnie, ponieważ trafiona roślina nie może atakować przez całą turę, o ile przeciwnik nie zwiększy jej statystyk. To oznacza, że jego umiejętność może uratować bohatera zombie lub którąś postać. Sam w sobie nie jest wytrzymały, ale potrafi zadać dobrą ilość obrażeń. Jeśli zaraz po zagraniu będzie posiadać umiejętność PvZH DeadlyDeadly, będzie zdolny do natychmiastowego zniszczenia dowolnej rośliny bez wspomnianej umiejętności.

Najlepiej mogą go jednak wykorzystać dwaj bohaterowie: Impfinity, który może nim zagrać kiedy na polu gry znajduje się Toxic Waste Imp, dzięki czemu ten będzie zdolny do natychmiastowego zniszczenia rośliny o ile ta nie posiada umiejętności PvZH ArmoredArmored. Drugim jest Z-Mech, który może wykorzystać jego umiejętność do uczynienia rośliny podatną na karty takie jak Rolling Stone.

Przeciw

Gracz musi szczególnie uważać na tego zombie jeśli posiada dużo roślin z 1Hpwpvzh, ponieważ Stupid Cupid będzie w stanie ją natychmiastowo zniszczyć. Trzeba też pamiętać o jego drugiej umiejętności, której użycie może okazać się zgubne. Można jednak cofnąć trafioną roślinę Rescue Radishem by odzyskała swoje statystyki, bądź zwiększyć jej siłę by była zdolna zaatakować w danej turze.

Gracz musi uważać na karty pozwalające na natychmiastowe danie mu umiejętności PvZH DeadlyDeadly po zagraniu nim, na przykład Toxic Waste Imp. Warto pamiętać, że Cosmic Imp może dać go przeciwnikowi, a do tego dać mu tą umiejętność, co w tym wypadku jest nieuniknione.

Galeria

Stupid CupidH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Stupid Cupid.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Stupid CupidH

Ciekawostki

  • Jest pierwszą okazjonalną kartą dodaną dla klasy PvZH Crazy IconCrazy.