FANDOM

Stunion jest czwartą rośliną dodaną we Frostbite Caves w Plants vs. Zombies 2. Jest rośliną jednorazowego użycia. Kiedy zombie się zbliży, Stunion wytwarza przed sobą chmurę gazu o wielkości 1x2, która jest podobna do wypuszczonej przez zombie, który zjadł Chili Bean. Chmura ta zatrzymuje ich na 12 sekund. Nie działa ona na mechanicznych przeciwników, włączając w to Zombie Bulla, Gargantuara Prime i Bug Bot Impa.

Etymologia

Stunion bazuje na Cebuli. Jest to połączenie słowa "stun" (z ang. ogłuszenie, oszołomienie) i słowa onion (z ang. cebula). Być może twórcy użyli cebuli jako rośliny spowalniającej, ponieważ w rzeczywistości wytwarza nieprzyjemny zapach.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

Sun cost : 25

RANGE: Close
RECHARGE: Sluggish

Stunions breathe a stunning cloud of gas on nearby zombies in the lane.

Usage: single use, activates when zombie is close
Special: stuns nearby zombies

Oh sure, everyone knows Stunion as the battle-hardened warrior with the potent breath. But he's so much more than that. He's an accomplished pianist. He speaks five languages fluently. Heck, he's the leader of a Cub Shallots group in his spare time. Dude's got layers. Go on, peel 'em back. You'll see.

TŁUMACZENIE

Koszt : 25

Zasięg: Bliski
Odnawianie: Powolne

Stunion wydmuchuje spowalniającą chmurę gazu na pobliskich zombie w linii.

Użycie: pojedyncze użycie, aktywuje się, gdy zombie jest blisko
Umiejętność specjalna: spowalnia pobliskie zombie

Och pewnie, każdy zna Stuniona jako doświadczonego w boju wojownika z potężnym oddechem. Lecz on potrafi o wiele więcej. Dokonywał sukcesów jako pianista. Mówi biegle pięcioma językami. Cholera, jest liderem grupy Młodych Szalotek w jego wolnym czasie. Gość ma warstwy. Idź dalej, obierz go. Zobaczysz.

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Dając Stunionowi Plant Food, wypuszcza przed siebie chmurę gazu wielkości 3x4, ogłuszając wszystkich zombie na 12 sekund.

Strategie

Stunion jest świetnym wyborem jak na Frostbite Caves, ponieważ Iceberg Lettuce nie zatrzymuje tamtejszych zombie, lecz tylko spowalnia niczym Stallia.

Jest zarówno dobrym wyborem przeciwko Chicken Wrangler Zombie i Weasel Hoarder, gdyż jeśli zostaną zatrzymani, nie będą w stanie wypuścić kurczaków i łasic.

Nie warto go wybierać, biorąc jednocześnie Primal Peashootera, bo jeśli pocisk odrzuci zatrzymanego zombie, straci on efekt Stuniona.

Galeria

Stunion Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Stunion.

Stunion

Ciekawostki

  • Stunion może spowolnić latające zombie w odróżnieniu od Iceberg Lettuce i Chili Bean.
  • Kiedy Stunion znika, wydaje taki sam dźwięk jak Puff-shroom kiedy umiera.
  • Stunion i Chili Bean używają tego samego gazu do zatrzymania zombie. Jednocześnie są jedynymi, którzy go wypuszczają.

Zobacz także