FANDOM

TorchwoodPvZ2 Zawartość przedstawiona na tej stronie jest niedostępna lub dostępna tylko przez pewien czas. TorchwoodPvZ2

Strawburst jest dostępną przez ograniczony czas rośliną premium z Plants vs. Zombies 2 związaną z eventem Summer Nights. Po naciśnięciu wystrzeliwuje we wrogów truskawkę, która posiada trzy fazy wzrostu. Im dłużej gracz będzie czekał, tym truskawka będzie potężniejsza. Jeśli zombie podejdzie do rośliny z truskawką w dowolnej fazie wzrostu, ta wybuchnie, zadając mu obrażenia.

Etymologia

Imię "Strawburst" pochodzi od słów strawberry, czyli truskawka oraz burst, czyli rozerwanie.

Opis w  Suburban Almanac

Sun cost: 400

Damage: Huge
Area: 3x3
Recharge: Fast

Strawburst grows a berry for small, medium or huge damage!

Usage: tap to fire

"Big is good," says Strawburst. "Though small's pretty choice as well. And you should never discount medium. I just like sizes, really."

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 400

Obrażenia: Ogromne
Obszar: 3x3
Odnawianie: Szybkie

Truskawka Strawbursta dorasta dla małych, średnich lub ogromnych obrażeń!

Użycie: dotknij żeby wystrzelić

"Duże jest dobre," mówi Strawburst. "Małe też jest dobrym wyborem. I nie powinieneś lekceważyć średniego. Ja po prostu lubię rozmiary, naprawdę".

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Kiedy Strawburst otrzyma Plant Fooda, urośnie do maksymalnych rozmiarów podczas gdy na trawnik spada ogromna truskawka, która wybucha zadając każdemu zombie na trawniku 20 punktów obrażeń.

Strategie

W zależności od potrzeb gracz musi czekać odpowiednią ilość czasu. Mała truskawka jest dobra na podstawowe warianty zombie, jeśli przychodzą pojedynczo. Średniej truskawki warto używać na większe grupy słabych zombie, ze względu na obrażenia obszarowe, których nie ma mała truskawka. Należy mieć na względzie to, że pojedynczy średni pocisk nie jest w stanie zniszczyć Conehead Zombie. Duża truskawka jest idealna na niszczenie dużych grup zombie z pachołkiem oraz innych przeciwników lub do uszkadzania tych wytrzymalszych, takich jak Buckethead Zombie.

Galeria

Strawburst Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Strawburst.
Strawburst

Ciekawostki

  • Fazy wzrostu truskawki Strawbursta prezentują niedojrzały, dojrzewający i dojrzały owoc.
  • Nieważne w jakiej fazie wzrostu była truskawka przed zniszczeniem, Intensive Carrot zawsze będzie odradzać ją w najwcześniejszej.
    • To samo dzieje się z innymi roślinami rosnącymi po upływie czasu, takimi jak Sun-shroom.
  • Jest jedną z dwóch roślin premium dodanych z okazji eventu Summer Nights. Drugą jest Explode-O-Nut.
  • Przemiana w formę średnią trwa 11 sekund, a w dużą 25.

Zobacz też