Stompadon to karta z gry Plants vs. Zombies Heroes z zestawu Colossal Fossils. Karta ta kosztuje 4PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/4Hpwpvzh i należy do klasy PvZH Hearty IconHearty. Za każdym razem, gdy bohater dobierze kartę kiedy ten zombie znajduje się na polu gry, zwiększa on statystyki wszystkich postaci w ręce bohatera o +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh za każdą dobraną kartę.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

1.24.6

  • Zwiększenie kosztu: z 3PvZH Mózg do 4PvZH Mózg.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Pet History Zombie
  • Ability: Dino-Roar: All zombies in your hand get +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rarity: Colossal - Legendary

With a cerebellum the size of a Wall-Nut, it specializes in oversized bodies for little brains.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Zwierzęcy Historyczny Zombie
  • Umiejętność: Dino-Roar: Wszystkie zombie w twojej ręce dostają +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Kolosalna - Legendarna

Z móżdżkiem wielkości Wall-Nuta, jego specjalizacją są przeogromne ciała za niewiele mózgu.

Strategie

Z

Dobrze wykorzystywany Stompadon potrafi bardzo łatwo pomóc graczowi wygrać. Z tego właśnie powodu bohaterowie roślin prawdopodobnie będą próbować pozbyć się go jak najszybciej, więc warto go chronić. Warto zwiększyć jego zdrowie i, jeśli to możliwe, dać mu umiejętność PvZH UntrickableUntrickable. Dobrą myślą jest też użycie Teleportu lub Teleportation Zombie, by przeciwnik nie mógł skontrować tej karty. Gdy ten już będzie na polu gry, warto wykorzystywać każdą dostępną kartę dobierającą lub wyczarowującą kolejne karty (najlepiej gdy ręka nie jest w pełni zapełniona a duża ilość kart to postacie), aby drastycznie zwiększyć statystyki zombie w ręce, by w chwili zagrania posiadały jak największe.

Przeciw

Gracz powinien pozbyć się tej karty jak najszybciej, aby przeciwnik nie miał możliwości wzmocnienia swoich kart do szalenie wysokiego poziomu. Stompadon posiada 4Hpwpvzh, co może utrudnić pokonanie go. Niektóre karty, które mogą się go pozbyć, to Magnifying Grass, Whack-a-Zombie, Split Pea, Zapricot czy Guacodile. Jednak jeżeli gracz nie zdąży pokonać go dostatecznie szybko, warto pamiętać, że prawdopodobnie większość, a może nawet wszystkie zombie w ręce bohatera przeciwnika będą w zasięgu Doom-Shrooma i Shamrocketa, przez co te dwie karty mogą okazać się pomocne.

Galeria

StompadonH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Stompadon.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

StompadonH

Ciekawostki

  • Dinozaur z tej karty jest stegozaurem.
  • Co ciekawe, mimo sugestii w opisie, iż postać ma bardzo mały mózg, głowa dinozaura jest zbyt mała w porównaniu do Wall-Nuta.