Brain Autor stracił mózg podczas pisania tego tekstu. Jeśli możesz, dokończ jego pracę.
Sterowana torpeda
Sterowana torpeda jest trzecią zdolnością Kosmicznego Kadeta będącego pasażerem stacji kosmicznej w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona na wystrzelenie pocisku, którym gracz jest w stanie przez chwilę sterować, jednak nie można korzystać przez ten czas z innych funkcji. Istnieje jednakże opcja wyłączenia kontroli nad nim wcześniej, przez co poleci prosto w kierunku, w którym się poruszał. Zadaje nawet do 140 punktów obrażeń przy bezpośrednim trafieniu.

Strategie

Grając jako pasażer stacji kosmicznej

Sterowana torpeda jest potężną zdolnością, która może łatwo dotrzeć do wroga i go wyeliminować. Ponieważ pasażerowie stacji kosmicznej nie mogą sami się przemieszczać, a zamiast tego są zdani na Kadeta kontrolującego stację, dobrą opcją jest wystrzeliwanie jej w miarę oddalonych przeciwników, lub takich, którzy ukrywają się w trudno dostępnych miejscach. Trzeba jednakże uważać, gdyż torpeda może zostać zniszczona.

Grając jako roślina

Zdolność ta jest bardzo groźna, więc należy zachowywać ostrożność gdy na polu gry znajduje się stacja kosmiczna z co najmniej jednym pasażerem. Gracz ma jednakże możliwość zniszczenia pocisku, co może być pomocne jeśli gracz go zauważy. Ponieważ w trakcie sterowania pasażer nie ma dużego wglądu na to, co dzieje się w pobliżu stacji, można to wykorzystać by ją zaatakować i zadać jej nieco obrażeń, o ile przeciwnik nie mierzy tą zdolnością w gracza.

Galeria

Sterowana torpeda Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Sterowana torpeda.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Sterowana torpeda