Starch-Lord jest kartą roślin z zestawu Galactic Gardens w grze Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 4PvZH Słońce oraz posiada 2Siławpvzh/4Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrana inna roślina typu Root, Starch-lord zwiększa jej statystyki o 1Siławpvzh/1Hpwpvzh. Ponadto, gdy rozpoczyna się tura, Starch-Lord wyczarowuje graczowi kartę typu Root.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Etymologia

Starch-Lord to połączenie słowa "starch", czyli "skrobia", ze Star-Lordem, bohaterem z uniwersum Marvela.

Statystyki

  • Class: Guardian
  • Tribe: Root Plant
  • Ability: When you play a Root , that Root gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
    Start of turn: Conjure a Root.
  • Rarity: Galactic - Rare

His destiny is written in the starch.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Guardian
  • Podział: Korzenna Roślina
  • Umiejętność: Gdy zagrasz innym Korzeniem, dostaje on +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
    Na początku tury: Wyczarowuje Korzeń.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Rzadka

Jego przeznaczenie jest zapisane w skrobi.

Strategie

Z

Starch-Lord potrafi nam dać bardzo dużo kart dzięki czemu często będziemy mogli aktywować zdolności roślinom z Dino-Roar oraz bardzo dobrze wzmacnia karty typu Root dzięki czemu możemy zyskać łatwą kontrolę na planszy.

Przeciw

Starch-Lord posiada w miarę dużo zdrowia, przez co gracz musi zadać mu więcej obrażeń by go pokonać. Można go jednak skontrować wieloma różnymi kartami. Najłatwiej jest pokonać go sztuczkami z klasy PvZH Hearty IconHearty, ponieważ pozwalają go tanio zniszczyć ze względu na jego niską wartość siły. Klasa PvZH Crazy IconCrazy ma dostęp do Cakesplosion, a ewentualnie również Final Mission czy Exploding Fruitcake. PvZH Beastly IkonaBeastly posiada B-flat, kartę mogącą go zniszczyć, aczkolwiek może nie być najlepszym wyborem jeśli na polu gry znajduje się inna roślina. Jeśli postać ta została zagrana później niż w czwartej turze, można też użyć Locust Swarm. PvZH Sneaky IconSneaky natomiast może połączyć umiejętność PvZH DeadlyDeadly z kartami przesuwającymi.

Jeśli gracz nie jest w stanie go pokonać od razu, należy się przygotować na ewentualne zagranie wzmocnionymi korzeniami, co może być trudniejsze do skontrowania jeśli przeciwnik ma więcej niż jednego Starch-Lorda. Jeśli jednak gracz gra jako bohater z klasy PvZH Brainy IconBrainy oraz korzenie te zostaną wzmocnione dostatecznie mocno, kontrą staje się Rocket Science. Ponieważ karty, które daje Starch-Lord są losowe, nie ma jednolitej strategii przeciwko nim.

Galeria

Starch-LordH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Starch-Lord.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Starch-LordH