Może chodziło ci o Spring Beana z Plants vs. Zombies 2?

Spring Bean jest sztuczką roślin z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy SmartySmarty i kosztuje 3PvZH Słońce. Po zagraniu cofa wybranego zombie z pola bitwy do ręki bohatera przeciwnika.

Etymologia

Spring Bean jest oparty na fasoli szparagowej. Sama nazwa jest połączeniem słów "string bean" (fasola szparagowa) oraz "spring" (z ang. sprężyna).

Statystyki

  • Class: Smarty
  • Tribe: Bean Trick
  • Ability: Bounce a Zombie.
  • Rarity: Premium - Uncommon

His favorite season is Fall.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Smarty
  • Podział: Fasolowa Sztuczka
  • Umiejetność: Cofa zombie.
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Jego ulubioną porą roku jest jesień.

Strategie

Z

Karta ta powinna być używana w celu umożliwienia roślinom zaatakowania przeciwnego bohatera, ochrony bądź też przywrócenia statystyk przeciwnej postaci do początkowych wartości. Sztuczka nie powinna być używana na zombie, którego umiejętność aktywuje się po jego zagraniu, ponieważ to pozwala na jej ponowną aktywację.

Warto ją zagrać gdy na polu gry jest Admiral Navy Bean, Bean Counter lub Jelly Bean by aktywować ich premie.

Przeciw

Aby zmniejszyć korzyści z zagrania tej karty, dobrą opcją jest używanie tanich zombie i takich z użyteczną umiejętnością aktywowaną po zagraniu. Aby przeciwnik nie mógł użyć Spring Beana na zombie, którym gracz ma zamiar zagrać, może użyć go w fazie sztuczek przy pomocy Teleportu.

Galeria

Spring BeanH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Spring Bean (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Spring BeanH